Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.10.2025 01:03 Publikacja: 24.06.2022 12:31
Ubrania produkowane odpowiedzialnie są droższe od tych wytwarzanych masowo, bez poszanowania środowiska naturalnego. Jednak w czasach kryzysu wielu klientów i klientek nie jest w stanie zaakceptować wyższych cen.
Foto: Cam Morin
Produkty wpisujące się segment tak zwanej zrównoważonej czy odpowiedzialnej mody i posiadające rozmaite certyfikaty, są zwykle znacznie droższe od tych, które wyprodukowano w sposób konwencjonalny. To samo jest w przypadku ubrań. Po tanie, tradycyjne produkty coraz częściej sięgają nawet ci, których dotychczas było stać na „zrównoważone” wyroby.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dwór Podstolice to nie tylko przestrzeń – to filozofia w której estetyka i uważność idą w parze. To tutaj goście...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Czy ubranie może chłodzić podczas upałów? Grupa naukowców stworzyła innowacyjną tkaninę chłodzącą. Jest ona w st...
Pierpaolo Piccioli przez lata był twarzą, sercem i mózgiem domu mody Valentino. To on, jako dyrektor kreatywny V...
Analitycy e-commerce zwracają uwagę na falę nowego typu oszustw popełnianych przez klientów i klientki kupującyc...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas