O co chodzi z nową modą na buty z serialu „Emily w Paryżu”?

Buty na obcasie, ale nie szpilki. Bardzo wyraziste, do tego stopnia, że stały się jedną z gwiazd serialu „Emily w Paryżu”

Publikacja: 19.10.2020 13:02

Fot: „Emily w Paryżu”/ mat.prasowe

Fot: „Emily w Paryżu”/ mat.prasowe

Foto: Fot: „Emily w Paryżu”/ mat.prasowe

Serial „Emily w Paryżu”, który w październiku zadebiutował na Netfliksie, wywołał sporo zamieszania i sprowokował wiele dyskusji. Jednym z często analizowanych aspektów jest moda pokazana w serialu – w końcu „Emily w Paryżu” to serial Darrena Stara, twórcy takich hitów jak „Beverly Hills 90210” czy „Seks w wielkim mieście”. Dla tego reżysera ubrania bohaterów to znacznie więcej niż element scenografii. Uwagę widzów serialu „Emily w Paryżu” zwróciły m.in. buty, noszone przez Camille, przyjaciółkę głównej bohaterki, w finałowym odcinku pierwszego sezonu.

„Emily w Paryżu”: buty z serialu Netflixa stały się kultowe

Model Bulla Babies, który można zobaczyć w serialu, to jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów w katalogu firmy Nodaleto. Julia Toledano, współtwórczyni firmy, w rozmowie z brytyjskim wydaniem Vogue’a powiedziała, że zależało jej na stworzeniu butów na obcasie, które będzie można nosić przez cały dzień.

Czytaj też: Pół miliona dolarów za buty Michaela Jordana. To efekt serialu „Ostatni taniec” Netfliksa

Efekt udało się osiągnąć, bo choć firma powstała w ubiegłym roku, to już zyskała grono wyznawców, z celebrytkami takimi jak Bella Hadid czy Christine and the Queens na czele.

Julia Toledano, córka Sidneya Toledano, prezesa całej modowej części koncernu LVMH, przekonywała w wywiadzie, że buty do serialu trafiły przypadkiem. Camille Razat, odtwórczyni roli Camilli, potrzebowała dodatkowej pary butów, gdy następnego dnia pojawiła się w nich na planie serialu, wpadły w oko kostiumografce Patricii Field i dzięki temu zdobyły „rolę” w serialu.

W czerwcu Nodaleto zainicjowało kampanię reklamową, parodiującą Netfliksa (jako Nodflix) i nawiązującą do serialu „Wredne dziewczyny”. „Nie ważne jakie jest twoje pochodzenie społeczne – wszyscy oglądają Netfliksa” – mówił wówczas Oliver Leone, współzałożyciel firmy.

Po premierze serialu „Emily w Paryżu” szefowie Nodaleto jeszcze lepiej mogą ocenić zasięg platformy – zainteresowanie ich produktami wzrosło, a ich firma, jak mówi Toledano, w pewnym sensie stała się częścią serialu.

Źródło: Vogue UK

Serial „Emily w Paryżu”, który w październiku zadebiutował na Netfliksie, wywołał sporo zamieszania i sprowokował wiele dyskusji. Jednym z często analizowanych aspektów jest moda pokazana w serialu – w końcu „Emily w Paryżu” to serial Darrena Stara, twórcy takich hitów jak „Beverly Hills 90210” czy „Seks w wielkim mieście”. Dla tego reżysera ubrania bohaterów to znacznie więcej niż element scenografii. Uwagę widzów serialu „Emily w Paryżu” zwróciły m.in. buty, noszone przez Camille, przyjaciółkę głównej bohaterki, w finałowym odcinku pierwszego sezonu.

Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Styl
Barbara M. Roberts, czyli Barbie. Kto wymyślił najsłynniejszą lalkę świata?
Styl
Jak się ubrać na koronację króla? Karol III zmienia wielowiekowe zasady
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Styl
„Rośliny niezłomne”. Chwasty gwiazdami słynnej wystawy ogrodniczej w Londynie