Tygodnie mody w 2020 roku z konieczności odbywają się w okrojonych, hybrydowych formatach. Dlatego powstają kolejne inicjatywy, które mają wypełnić lukę w modowym kalendarzu, takie jak nowy serwis Amazona czy internetowe eksperymenty Gucci.
Swoje wydarzenie dla świata mody stworzył też TikTok. Choć serwis, za sprawą ultimatum Donalda Trumpa, może mieć problemy z prowadzeniem działalności na kluczowym dla branży rynku amerykańskim, to o losy Tik Tok Fashion Month można być spokojnym. Chętnych do wzięcia udziału w tym przedsięwzięciu nie brakowało.
Czytaj też: Trump blokuje TikToka. To fatalne wieści dla branży luksusowej
Miesiąc mody na Tiktoku. Dlaczego marki luksusowe chcą być obecne w tym serwisie?
Wydarzenie, w którym biorą udział m.in. Louis Vuitton czy Saint Laurent, wystartowało 11 września i potrwa do 8 października. W ramach wirtualnych pokazów zaprezentowane zostaną nowe kolekcje marek, a do sprzedaży w serwisie trafią ekskluzywne „dropy” oraz kolekcje kapsułowe przygotowane z myślą o TikToku.
@louisvuitton ##LVMenSS21. Finale from Virgil Abloh’s traveling Louis Vuitton collection.
♬ son original – louisvuitton