Rimowa prezentuje pierwszą kolekcję okularów

Publikacja: 13.07.2020 07:54

Rimowa/Facebook

Rimowa/Facebook

Foto: Rimowa/Facebook

Marka o 120-letniej historii w ciągu ostatnich 4 lat przeszła transformację, mającą pomóc jej w dotarciu do nowej grupy klientów.

Rimowa, firma znana przede wszystkim ze swoich aluminiowych walizek, rozszerza działalność o nową linię akcesoriów – Rimowa Eyewear, w której znajdą się zarówno okulary przeciwsłoneczne, jak i tradycyjne oprawki. Do sprzedaży trafiła właśnie pierwsza kolekcja wiosna/lato 2020, z trzema wyrazistymi kategoriami inspirowanymi lotniczą klasyką, charakteryzującymi się lekkością, prostotą i wytrzymałością, z której znana jest firma z Kolonii.

Air, Bridge i Rim – nowe modele Rimowa Eyewear

Rimowa Air to najlżejsza z całej trójki linia optyczna, wykorzystująca metalowo-nylonowe oprawki dla większej wygody w codziennym noszeniu. Rimowa Bridge charakteryzuje się płytką łączącą oprawki i szpilkami przywołującymi skojarzenia z detalami technicznymi walizek marki oraz nitami wykorzystywanymi w lotnictwie. Minimalistyczny model Rim wykorzystuje oprawki z octanu i również sięga do znaków rozpoznawczych Rimowy – w tym przypadku są to charakterystyczne rowki, które subtelnie wykorzystano w zausznikach.

Ceny okularów w różnych wariantach kolorystycznych zaczynają się od 1170 zł, za najdroższe zapłacimy 1445 zł.

Rimowa – nowy początek z LVMH

W ostatnich latach Rimowa przeszła transformację z firmy dla wąskiej grupy koneserów do producenta przyciągającego nowych odbiorców efektownymi akcjami marketingowymi i długą listą partnerstw z innymi markami. To efekt przejęcia marki z Kolonii przez LVMH oraz objęcia posady prezesa firmy przez syna właściciela koncernu, Alexandre Arnaulta.

Wśród współpracowników firmy chwalącej się swoją ponad 120-letnią historią znalazły się m.in. najbardziej znane marki łączące wysoką modę ze streetwearem, jak Supreme, Anti Social Social Club czy Off White. Niedawno Rimowa stworzyła też kolekcję z Danielem Arshamem, a także przygotowała case’y na iPhone’a, o których pisaliśmy w tym miejscu.

Marka o 120-letniej historii w ciągu ostatnich 4 lat przeszła transformację, mającą pomóc jej w dotarciu do nowej grupy klientów.

Rimowa, firma znana przede wszystkim ze swoich aluminiowych walizek, rozszerza działalność o nową linię akcesoriów – Rimowa Eyewear, w której znajdą się zarówno okulary przeciwsłoneczne, jak i tradycyjne oprawki. Do sprzedaży trafiła właśnie pierwsza kolekcja wiosna/lato 2020, z trzema wyrazistymi kategoriami inspirowanymi lotniczą klasyką, charakteryzującymi się lekkością, prostotą i wytrzymałością, z której znana jest firma z Kolonii.

Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Styl
Barbara M. Roberts, czyli Barbie. Kto wymyślił najsłynniejszą lalkę świata?
Styl
Jak się ubrać na koronację króla? Karol III zmienia wielowiekowe zasady
Styl
„Rośliny niezłomne”. Chwasty gwiazdami słynnej wystawy ogrodniczej w Londynie