Aktualizacja: 13.03.2025 02:28 Publikacja: 04.05.2020 18:27
Limitowana edycja kultowego scyzoryka szwajcarskiej marki Victorinox, stworzona z myślą o zbliżającym się Chińskim Nowym Roku, to przykład na to, jak połączyć piękno z funkcjonalnością.
Zbliża się aukcja jednej z najcenniejszych kolekcji monet na świecie. Sprzedaż może nastąpić dopiero dopiero w 2024 roku, sto lat po śmierci twórcy kolekcji.
Kalendarze adwentowe w tym roku robią furorę nie tylko wśród dzieci, ale również wśród dorosłych. Za najdroższe trzeba zapłacić nawet kilka tysięcy złotych, choć górna granica cenowa praktycznie nie istnieje.
Na rynek nieruchomości trafiła posiadłość, w której przed laty regularnie wypoczywała rodzina Kennedych. Rezydencja, zaprojektowana przez znanego architekta Jacquesa Couëlle, znajduje się na Riwierze Francuskiej.
Potencjał energetyki wiatrowej na Pomorzu Zachodnim to główny temat zbliżającego się Forum Ekologicznego, które odbędzie się pierwszego dnia wiosny (21.03.2025 r.) w Szczecinie.
Zabawki kupujemy już nie tylko dla dzieci, ale coraz częściej – także dla siebie. Szczególnie przed świętami, gdy chcemy zrobić prezent sami sobie. Powstało nawet określenie „kidult” opisujące „dorosłe dzieci”. Co oznacza to słowo?
Orient Express, marka znana przede wszystkim dzięki luksusowemu pociągowi przemierzającemu Europę, rusza na podbój mórz i oceanów. Zapowiedzi dotyczące dziewiczego rejsu najbardziej luksusowego jachtu w historii niebawem mają się ziścić. Właściciele jednostki przygotowują się do sprzedaży biletów.
Po kilku latach dynamicznego wzrostu i dobrych wyników, koncern Lanvin Group kontrolowany przez Chińczyków zanotował duże straty – wynika z wstępnych danych za rok 2024 przedstawiony przez koncern, do którego należy kilka znanych europejskich marek luksusowych, w tym najstarszy francuski dom mody.
Reed Hastings zbił miliardowy majątek jako współtwórca Netfliksa, ale od dwóch lat nie zarządza już tą firmą. Poświęcił się za to innym projektom biznesowym. Jednym z nich jest ośrodek narciarski, bo sporty zimowe to jego pasja. „Wiem, że dla Europejczyków prywatne narciarstwo brzmi źle, ale w USA jest inaczej” – mówi w rozmowie z „Financial Times”.
Pierwotnie miał być jedynie zaskakującym projektem artystycznym, ale szybko zaczął żyć własnym życiem – i zmienił życie mieszkańców pustynnego miasteczka Marfa w Teksasie. Przedsięwzięcie artystów z Danii i Norwegii, które kończy 20 lat, stało się symbolem współczesnego świata konsumpcji.
Na przystawkę i danie główne – wyłącznie słodkości. Szefowie kuchni proponują zmianę, która wielu osobom przypadnie do gustu, szczególnie w tłusty czwartek. Jak narodził się trend, który zyskuje popularność?
Ubiegły rok okazał się trudny dla wielu potentatów branży luksusowej – gorsze od spodziewanych wyniki zanotowały tak znane koncerny jak LVMH czy Kering, kontrolujące znaczącą część rynku. Są jednak marki, które radzą sobie świetnie. Do nich należy francuski Longchamp.
Rolls-Royce to luksus, ale luksus to nie wszystko. Sukces kolekcji Black Badge to dowód na prawdziwość tej tezy. Pora na najnowszą premierę Rolls-Royce'a spod znaku Black Badge. Podwójnie elektryzującą, bo elektryczną.
W świecie motoryzacji wiele premier wydaje się oczywistych i zwykłych, nawet jeśli mówimy o samochodach za setki tysięcy złotych. Są jednak marki, które nieustannie budzą pożądanie i wielkie emocje. Do tego grona zalicza się Maybach, perła w koronie koncernu Mercedes-Benz.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas