Ten gramofon od Saint Laurent kosztuje tyle, co samochód

Anthony Vaccarello, dyrektor kreatywny Saint Laurent, nie zamierza ograniczać się jedynie do świata mody. Jego najnowszy pomysł to gramofon sygnowany logiem słynnego domu mody

Publikacja: 28.08.2020 11:37

Ten gramofon od Saint Laurent kosztuje tyle, co samochód

Foto: Gramofon Saint Laurent Rive Droite. Fot: materiały prasowe

Rive Droite, sklep koncepcyjny Saint Laurent to zarazem nazwa kolekcji superluksusowych gadżetów i produktów tej marki. Firma właśnie pokazała produkt dla najbardziej wymagających audiofilów. Oto gramofon, dostępny tylko w paryskim sklepie Saint Laurent. To urządzenie zostało przygotowane wspólnie z Pierre’em Riffaudem, człowiekiem, który w świecie miłośników muzyki ma status światowej klasy eksperta od gramofonów. Jakość ma jednak swoją cenę: za ten gramofon trzeba zapłacić ok. 160 tysięcy złotych, a więc tyle, co za niezłej klasy samochód.

Czytaj też: Nowy zegarek Audemars Piguet Roberta Lewandowskiego to dzieło sztuki

Riffaud, który produkuje gramofony od 1984 roku, znany jest ze szczególnej dbałości o jakość dźwięku i kunsztownego designu. „Jakość, prostota i oryginalność gramofonów Riffauda czynią je doskonałymi, a precyzję wykonania tych urządzeń można porównać z jakością, do której dążymy w świecie haute couture” – tak umiejętności Riffauda zachwalają przedstawiciele Saint Laurent.

""

sukces.rp.pl

Podstawa gramofonu przygotowanego dla francuskiego domu mody Saint Laurent została wykonana w całości z marmuru. Kamienny monolit kontrastuje z metalowymi, ręcznie wykonanymi komponentami – ramieniem i podkładką.

Rive Droite to jeden z pomysłów Anthony’ego Vaccarello, dyrektora kreatywnego w Saint Laurent. W dwóch uruchomionych w ubiegłym roku koncepcyjnych butikach w Paryżu i w Los Angeles można znaleźć przedmioty tak różnorodne, że całą linię Rive Droite można uznać za odpowiedź francuskiej marki na gadżety Supreme, nasuwają się też skojarzenia z projektem Moncler Genius.

Do tej pory w kolekcjach Rive Droite znalazły się m.in. narty przygotowane ze szwajcarską firmą Zai, wspólna książka fotografa Mario Sorrentiego i artysty Johna Baldessariego za ponad 100 tysięcy złotych czy bluza z wizerunkiem Anji Rubik.

Rive Droite, sklep koncepcyjny Saint Laurent to zarazem nazwa kolekcji superluksusowych gadżetów i produktów tej marki. Firma właśnie pokazała produkt dla najbardziej wymagających audiofilów. Oto gramofon, dostępny tylko w paryskim sklepie Saint Laurent. To urządzenie zostało przygotowane wspólnie z Pierre’em Riffaudem, człowiekiem, który w świecie miłośników muzyki ma status światowej klasy eksperta od gramofonów. Jakość ma jednak swoją cenę: za ten gramofon trzeba zapłacić ok. 160 tysięcy złotych, a więc tyle, co za niezłej klasy samochód.

Piękne Rzeczy
Zawrotna kariera kalendarzy adwentowych. Marki luksusowe je pokochały
Piękne Rzeczy
Rezydencja rodziny Kennedych we Francji na sprzedaż. Tu JFK uczył się pływać
Piękne Rzeczy
Kidult na zakupach świątecznych. Dlaczego dorośli kupują sobie zabawki?
Piękne Rzeczy
„Prezenty dopaminowe”: nowy trend objął też tradycje świąteczne
Piękne Rzeczy
Raport: młodzi ludzie chętnie kupują dobra luksusowe, bo mieszkają z rodzicami