Marka Nike ogłosiła, że nawiązała długoterminową współpracę z Kim Kardashian, przedsiębiorczynią i jedną z najpopularniejszych gwiazd mediów społecznościowych na świecie. Amerykański gigant odzieży sportowej od dłuższego czasu zmaga się ze spadkiem zainteresowania swoimi produktami. Sojusz z Kim Kardashian ma być sposobem na dotarcie do nowych klientek.
Nowa marka Nike'a. Współpraca z Kim Kardashian
Świat mody widział już wiele współprac między markami. Ich cel był zwykle ten sam: zyskać na jakimś modnym w danym momencie trendzie i/lub poprawić kiepskie wyniki finansowe.
Taką właśnie strategię obrała właśnie marka Nike, która ogłosiła swoją najnowszą współpracę. Tym razem partnerką Nike została Kim Kardashian – czołowa amerykańska influencerka, a także przedsiębiorczyni odnosząca duże sukcesy w świecie biznesu.
Czytaj więcej
Młodzi pracownicy z pokolenia Z zaczynają wysyłać sygnały ostrzegawcze swoim przełożonym. Zdaniem ekspertów 2025 rok może w dużych firmach stać pod znakiem zjawiska, które określono jako „revenge quitting”. Co oznacza to pojęcie?
Biznesowym „dzieckiem” Kardashian, które odniosło największy sukces komercyjny, jest marka bielizny modelującej dla kobiet i mężczyzn Skims, którą obecnie wycenia się na cztery miliardy dolarów. To właśnie z nią połączyła siły Nike. Rezultatem współpracy Kim Kardashian i sportowego giganta jest wspólna marka o nazwie NikeSkims.