Jeszcze nie tak dawno Kim Kardashian w pełni zasługiwała na łatkę celebrytki, czyli osoby znanej z tego, że jest znana. Teraz ten wizerunek przeszłość. Amerykanka o ormiańskich, holenderskich, angielskich, irlandzkich i szkockich korzeniach jest przede wszystkim przedsiębiorczynią, która ciągle powiększa swoje biznesowe imperium o nazwie Skims. Co kryje się za tą nazwą?
Skims: rośnie imperium Kim Kardashian
Z jednej strony śmiała, pewna siebie i konsekwentna bizneswoman, a z drugiej — wszechobecna celebrytka, wpędzająca młode dziewczyny w kompleksy poprzez promowanie niezbyt realistycznych standardów piękna i kontrowersyjnych metod poprawiania natury. Kim Kardashian ma tyluż przeciwników, co zwolenników — i chyba właśnie ten niejednoznaczny wizerunek sprawił, że dziś jest jedną z najbardziej wpływowych kobiet na świecie.
Czytaj więcej
Światowym liderem zestawienia najbardziej popularnych marek luksusowych jest Louis Vuitton. Słynny francuski dom mody wygrał w zdecydowany sposób w badaniu analizującym liczbę wyszukiwań w wyszukiwarce Google. To jednak nie dotyczy Polski.
Magazyn „Forbes” szacuje majątek 43-letniej Kardashian na 1,7 miliarda dolarów. Istotny wkład w powiększenie fortuny Amerykanki była założona przez nią marka damskiej bielizny modelującej Skims. W 2023 roku po rundzie inwestycyjnej wartość firmy osiągnęła cztery miliardy dolarów.