Róż w ostatnich miesiącach był jednym z najmodniejszych kolorów. Dzięki filmowi „Barbie” z Margot Robbie w roli głównej, ten trend urósł do rangi globalnej obsesji. Różowy kolor zdominował wybiegi, czerwone dywany i garderoby gwiazd.
Wygląda jednak na to, że to koniec trendu „barbiecore”. Śmiertelny cios zadała ta, bez której trudno byłoby sobie wyobrazić rok 2023 w popkulturze – Margot Robbie, odtwórczyni robi lalki Barbie.
Margot Robbie na czarno. Koniec trendu barbiecore?
Wszystko zaczęło się od różu. Kolor ten zdominował kolekcję na sezon jesień-zima 2022 włoskiego domu mody Valentino, którą zaprezentowano w marcu 2022 roku. Dyrektor kreatywny marki, Pierpaolo Piccioli, miał niezwykłą intuicję, stawiają na kolor, który miał zdominować trendy przez następne miesiące – a nawet lata.
Czytaj więcej
Polskie miasta znalazły się na liście najbardziej luksusowych metropolii w Europie. W zestawieniu ujęto trzy polskie miasta. Które z nich okazało się najlepsze? Rozstrzygnięcie może wielu osobom wydać się zaskakujące.
Różowe kreacje Versace zawojowały czerwone dywany, różowa tonacja – od jasnych pudrowych odcieni po intensywną fuksję – przenikła do kolekcji popularnych sieciówek. Potem, „cała na różowo”, wkroczyła aktorka Margot Robbie – odtwórczyni głównej roli i współproducentka filmu „Barbie” w reżyserii Grety Gerwig. Efekt? Świat na pewien czas oszalał na punkcie ostrego różu.