Torebka Pinko Jolene: w Walentynki wsłuchaj się w głos swego serca

Publikacja: 12.02.2024 17:09

Torebka Pinko Jolene.

Torebka Pinko Jolene.

Foto: Materiały prasowe

Walentynki zbliżają się nieuchronnie. Jak je świętować? Utarło się, że to dobry dzień, by zaprosić ukochaną osobę na romantyczną kolację albo zabrać ją do kina. To rzeczywiście pomysły, które sprawdzą się właściwie zawsze, ale to nie znaczy, że Walentynek nie można świętować także w inny sposób.

Pinko Jolene: torebka w wersji specjalnej na Walentynki

Okazji do wręczania sobie prezentów nie mamy w ciągu roku aż tak znowu dużo. Na dobrą sprawę, poza świętami i urodzinami, nie pozostaje wiele więcej. Dlatego, jeśli nadarza się okazja, czemu jej nie wykorzystać?

Walentynki, tradycyjnie przypadające 14 lutego, to dobra okazja, by sprezentować ukochanej osobie coś ładnego. Marka Pinko na tegoroczny dzień świętego Walentego przygotowała specjalną premierę: torebkę Jolene w edycji walentynkowej.

Ten model wyposażony jest w metalową klamrę z charakterystycznym motywem serca i pasek na ramię. Torebka Jolene dostępna jest nie tylko w dwóch rozmiarach, mini i klasycznym, ale także w wersji stonowanej, wykonanej ze skóry Nappa, oraz w wydaniu bardziej wyrazistym i dramatycznym – mowa o wersji wzbogaconej o metalowe ćwieki, które dają całości bardzo efektowny wygląd.

Materiały prasowe

Premierze torebki Jolene w wersji walentynkowej towarzyszy kampania reklamowa, o której można powiedzieć, że obala wiele stereotypów związane ze dniem świętego Walentego. Bohaterką filmu jest bowiem piękna i charyzmatyczna kobieta, która marzy o tym, by Walentynki spędzić nie na randce, ale na spotkaniu z przyjaciółmi.

Pinko: włoski styl

Firma Pinko powstała pod koniec lat 80. we Włoszech. Jej twórcą był Pietro Negra, aktualny prezes i dyrektor generalny firmy oraz jego żona Cristina Rubini. Z czasem do firmy dołączyły córki Pietra i Cristiny, Cecilia i Caterina. Siedzibą firmy pozostaje miasto Fidenza we włoskim regionie Emilia-Romania, ale Pinko to obecnie marka globalna, działająca i rozpoznawalna na całym świecie.

W promowaniu marki Pinko pomogły między innymi głośne kampanie reklamowe, w których udział brały gwiazdy świata mody. Warto wymienić między innymi Naomi Campbell, Evę Herzigovą, Alessandrę Ambrosio czy Elle MacPherson. Przez lata powstało też wiele kolekcji kapsułowych stworzonych we współpracy z jednymi z cenionymi projektantami. 

Walentynki zbliżają się nieuchronnie. Jak je świętować? Utarło się, że to dobry dzień, by zaprosić ukochaną osobę na romantyczną kolację albo zabrać ją do kina. To rzeczywiście pomysły, które sprawdzą się właściwie zawsze, ale to nie znaczy, że Walentynek nie można świętować także w inny sposób.

Pinko Jolene: torebka w wersji specjalnej na Walentynki

Pozostało 83% artykułu
Moda
Roszady na liście najbardziej pożądanych marek luksusowych. Dominacja Włochów
Moda
Prezes czołowego domu mody ogłasza koniec „cichego luksusu”. Nadchodzi nowa era
Moda
Sukcesja w imperium Giorgio Armaniego. Projektant ujawnił, jakie będą losy firmy
Moda
Nadchodzi powolna śmierć trendów? Producenci ubrań mają problem z generacją Z
Moda
Król „cichego luksusu” kwitnie w czasach kryzysu. Doskonałe wyniki
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił