81-letnia Martha Stewart w stroju kąpielowym na okładce „Sports Illustrated”

Na okładce nowego wydania „Sports Illustrated Swimsuit Edition” znalazła się gwiazda amerykańskiej telewizji, 81-letnia Martha Stewart. Jest najstarszą modelką, która kiedykolwiek pozowała dla tego magazynu. „Chcę inspirować inne kobiety” – mówi.

Publikacja: 16.05.2023 14:47

Martha Stewart urodziła się w USA, ale ma polskie korzenie: jej rodzice byli polskiego pochodzenia.

Martha Stewart urodziła się w USA, ale ma polskie korzenie: jej rodzice byli polskiego pochodzenia.

Foto: Gage Skidmore, CC BY-SA 2.0, Wikimedia Commons

„Sports Illustrated Swimsuit Edition" jest ukazującym się raz w roku wydaniem specjalnym sportowego magazynu „Sports Illustrated”. Na okładki „Swimsuit Edition” trafiają zwykle znane modelki czy aktorki pozujące, zgodnie z tytułem, w strojach kąpielowych. Do tego grona dołączyła Martha Stewart – jedna z najsłynniejszych gwiazd amerykańskiej telewizji. Stewart w sierpniu tego roku będzie świętować będzie 82. urodziny. Jest najstarszą modelką, która pozowała dla „Sports Illustrated”.

81-letnia Marta Stewart w roli modelki

Wydanie "Sports Illustrated Swimsuit” z 81-letnią obecnie Marthą Stewart na okładce, trafi do sprzedaży już 18 maja. Zdjęcia do najnowszego numeru magazynu wykonał na Dominikanie ceniony fotograf Ruven Afanador. Co ciekawe, nie jest to pierwsza współpraca artysty z ikoną amerykańskiej telewizji – w latach 90. ubiegłego wieku mieli oni bowiem już ze sobą styczność. 

Czytaj więcej

Tom Ford: nie wrócę do mody. Słynny projektant-miliarder chce teraz kręcić filmy

Obok Marthy Stewart w sesji wzięły także udział aktorka Megan Fox, modelka Brooks Nader oraz wokalistka Kim Petras. Stewart przez trzy miesiące przygotowywała się do sesji. Ćwiczyła pilates, korzystała z opalania natryskowego, ale – jak podkreśla – „nie głodziła się, by wyglądać szczuplej".

Marta Stewart najstarszą modelką, która pojawiła się na okładce "Sports Illustrated Swimsuit”

Mimo że magazyn trafi do sprzedaży dopiero za kilka dni, zdjęcia z sesji już pojawiły się w sieci. Świetnie przyjęli je internauci. Zadowolona jest również Martha Stewart. Jak powiedziała w rozmowie ze „Sports Illustrated”, „chce inspirować inne kobiety”.

Przyznała także, że jest podekscytowana obecnością na okładce magazynu. „Nie zastanawiam się nad swoim wiekiem, ale pomyślałam, że to historyczne wydarzenie i lepiej, żebym wyglądała naprawdę dobrze. Uznałam, że powinnam skorzystać z tej życiowej okazji" – napisała Stewart w poście zamieszczonym na Instagramie. „Mam nadzieję, że ta okładka zainspiruje was do podejmowania wyzwań i próbowania nowych rzeczy, bez względu na to, na jakim etapie życia jesteście. Zmiana, ewolucja i bycie nieustraszoną – to naprawdę bardzo dobre rzeczy” - podkreśliła. 

Martha Stewart, która ma korzenie polskie (jej rodzice byli polskiego pochodzenia) sławę zyskała w latach 80., gdy zaczęła pisać książki o gotowaniu i występować w amerykańskiej telewizji. Dziś ma na koncie ponad 90 publikacji. Stewart prowadziła również wiele programów kulinarnych w telewizji. Miała także własne linie ubrań czy artykułów gospodarstwa domowego. 

„Sports Illustrated Swimsuit Edition" jest ukazującym się raz w roku wydaniem specjalnym sportowego magazynu „Sports Illustrated”. Na okładki „Swimsuit Edition” trafiają zwykle znane modelki czy aktorki pozujące, zgodnie z tytułem, w strojach kąpielowych. Do tego grona dołączyła Martha Stewart – jedna z najsłynniejszych gwiazd amerykańskiej telewizji. Stewart w sierpniu tego roku będzie świętować będzie 82. urodziny. Jest najstarszą modelką, która pozowała dla „Sports Illustrated”.

Pozostało 84% artykułu
Moda
Adidas pozywa znanego projektanta mody. Wojna o prawa do motywu pasków
Materiał Promocyjny
Jak wykorzystać potencjał elektromobilności
Moda
Śledztwo we Włoszech: ujawniono, ile kosztuje produkcja luksusowych torebek
Moda
Chiński rywal Zary zapowiada podbój Europy. Kluczowe mają być unikatowe sklepy
Moda
Skarpetki, z których śmieje się generacja Z. Nowa wojna między pokoleniami
Moda
Wraca marka odzieżowa, która zrobiła furorę 20 lat temu. Chce podbić generację Z