Globalna platforma zakupowa Lyst opublikowała najnowszą edycję swojego dorocznego raportu na temat produktów, które w danym roku cieszyły się największą popularnością. W 2021 roku absolutnym numerem jeden wśród poszukiwaczy ubrań i dodatków okazały się luźne dżinsy marki Levi’s.
Moda: dżinsy ponad wszystko
Okazuje się, że w 2021 roku już nie tylko wygoda i luz są tym, na czym ludziom zależy najbardziej. Liczy się też dobry styl. Oprócz szerokich spodni Levi’s w rankingu Lysta znalazły się luksusowe akcesoria popularnych domów mody.
Czytaj więcej
Najnowszy raport brytyjskich analityków pokazuje, że Unia Europejska to królestwo to jednej marki, potentata rynku mody. O kogo chodzi? O Zalando, które panuje niepodzielnie w państwach UE.
Jak przy tworzeniu każdego raportu, analitycy Lysta opierali się na liczbie wyszukań danego produktu na tej platformie. Raport jest miarodajny o tyle, że ze strony korzystają miliony użytkowników na całym świecie. Liczba wyszukań konkretnych produktów jest więc na tyle duża, aby można było wyłonić rzeczywiste globalne trendy.
Na pierwszym miejscu wylądowały szerokie dżinsy marki Levis’s. W 2021 roku obszernych modeli szukało o 52 procent więcej ludzi, niż w tym samym okresie rok wcześniej. Wydaje się też, że (przynajmniej chwilowo) moda na dopasowane spodnie jest w małym odwrocie: modeli tych szukało dwa razy mniej osób, niż szerokich dżinsów.