Tak wygląda pierwsza na świecie kawiarnia Louis Vuitton

Kawiarnia Louis Vuitton w Osace to pierwsze tego typu przedsięwzięcie słynnego francuskiego domu mody. Jak kawiarnia LV wygląda w środku?

Publikacja: 04.02.2021 13:16

Tak wygląda pierwsza na świecie kawiarnia Louis Vuitton

Foto: Fot: Louis Vuitton

Wielkie domy mody dawno już przestały zajmować się wyłącznie szyciem ubrań. To kombinaty nieustannie eksperymentujące nie tylko z technologią tworzenia produktów, ale też z czymś, co określa się mianem „doświadczenia”: czyli tego, co składa na kontakt klienta z daną marką. Dzisiaj bez dopracowanego „doświadczenia” nie da się sprzedawać produktów luksusowych. Marka Louis Vuitton wie o tym, jak mało który dom mody. Właśnie dlatego w Osace w Japonii powstała restauracja i kawiarnia Louis Vuitton. To pierwsze kulinarne przedsięwzięcie francuskiej marki.

Kawiarnia Louis Vuitton: to pierwszy taki projekt francuskiego domu mody 

"Kawiarnia Louis Vuitton Osaka"

Taras kawiarni Louis Vuitton na dachu budynku. Fot: Louis Vuitton

Foto: sukces.rp.pl

Budynek, w którym znajduje się butik Louis Vuitton, a także restauracja i kawiarnia tej marki, został zaprojektowany tak, by przypominać tradycyjne japońskie żaglowce. Fasada obiektu wygląda więc jak nałożone na siebie i wydęte żagle. Projektantem budynku jest Jun Aoki, japoński architekt często współpracujący z Louis Vuitton, odpowiedzialny za wygląd wielu flagowych salonów tej marki na całym świecie, między innymi w Nowym Jorku, Hongkongu czy Tokio.  

Czytaj też: Bywali tu Casanova i Warhol. Czy słynna 300-letnia kawiarnia w Wenecji upadnie?
"Kawiarnia Louis Vuitton Osaka"

Fot: Louis Vuitton

Foto: sukces.rp.pl

W budynku mieści się kawiarnia nazwana Le Cafe V (na czwartym, ostatnim piętrze), z tarasem na dachu. Jest też miejsce na restaurację o nazwie Sugalabo V. Kieruje nią Yosuke Suga, szef kuchni tokijskiej restauracji Sugalabo, zajmującej 47. miejsce na prestiżowej liście World’s 50 Best Restaurants. Lokal czynny będzie tylko wieczorami, a w środku miejsca starczy zaledwie dla kilku osób jednocześnie. 

Wielkie domy mody dawno już przestały zajmować się wyłącznie szyciem ubrań. To kombinaty nieustannie eksperymentujące nie tylko z technologią tworzenia produktów, ale też z czymś, co określa się mianem „doświadczenia”: czyli tego, co składa na kontakt klienta z daną marką. Dzisiaj bez dopracowanego „doświadczenia” nie da się sprzedawać produktów luksusowych. Marka Louis Vuitton wie o tym, jak mało który dom mody. Właśnie dlatego w Osace w Japonii powstała restauracja i kawiarnia Louis Vuitton. To pierwsze kulinarne przedsięwzięcie francuskiej marki.

Kuchnia
Miasto z najlepszą kuchnią na świecie jest w Europie. Porażka potęg kulinarnych
Kuchnia
Ananas z różowym miąższem kosztuje majątek. Rośnie moda na owoce luksusowe
Kuchnia
Kolejna polska restauracja z gwiazdką Michelin będzie na Pomorzu? Decyzja władz
Kuchnia
Dzień Czekolady: oto największa czekoladowa fontanna na świecie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Kuchnia
Atrakcyjność fizyczna zależy od tego, co jemy na śniadanie. Czego unikać?