Trussardi Le Vie di Milano Edizione Millesimata: marzenie o Mediolanie

Kolekcja trzech zapachów, która jest hołdem dla Mediolanu, słynnego włoskiego miasta, stolicy mody, dobrego smaku i elegancji.

Publikacja: 11.03.2024 11:34

Trussardi Le Vie di Milano Edizione Millesimata: marzenie o Mediolanie

Foto: Materiały prasowe

Minimalizm to jeden z tych trendów, które mają charakter ponadczasowy i świetnie znoszą upływ czasu. „Less is more” było i jest jedną z lepszych zasad nie tylko w świecie mody czy wzornictwa. To uniwersalna zasada, której hołdują mistrzowie projektowania na całym świecie.  

W taki sposób do sprawy podeszli twórcy flakonów nowych zapachów sygnowanego marką domu mody Trussardi. Postawili na minimalistyczną biel. Powstały opakowania niezwykle eleganckie, wręcz luksusowe, a zarazem unikatowe – co podkreśla symbol włoskiej marki, głowa charta, która stała się znakiem rozpoznawczym domu mody Trussardi.

Taki właśnie był cel – stworzenie kolekcji zapachów, która połączy świat sztuki, wzornictwa i perfumiarstwa.

Trussardi Le Vie di Milano Edizione Millesimata: zapachowy hołd dla Mediolanu

Le Vie di Milano – czyli „ulice Mediolanu”. Tak nazywa się nowa kolekcja zapachów Trussardi. To swoisty hołd oddany temu miastu, włoskiej stolicy mody i stylu życia, którego zazdroszczą mediolańczykom mieszkańcy miast w całej Europie. Mediolan przyciąga. Nie jest ekstrawagancki,  zderza nowoczesność z elegancją w stylu vintage.

Trussardi Le Vie di Milano Edizione Millesimata, tak brzmi pełna nazwa nowej kolekcji zapachów. Inspiracją był tu świat szampanów vintage. To niezwykłe wina, które powstają, gdy producent uzna, że winogrona z danego zbioru są wyjątkowe, w związku z czym należy je traktować jako rocznikowe.

Podobną filozofię marka Trussardi Parfums przyjęła tworząc swoją najnowszą kolekcję. Kompozycje Millesimé powstają bowiem z najszlachetniejszych esencji. Efektem są trzy zapachy unisex, każdy z nich skonstruowany wokół konkretnego składnika.

Clary Sage

„Zapragnęłam stworzyć coś niezwykłego i prowokacyjnego, posiadającego moc wywołania przyjemnych zawrotów głowy. Nuta choinki kanadyjskiej przeplata się z jodłą balsamiczną i hipnotyzującym akordem szałwii muszkatołowej” – tak o swojej kompozycji mówi Julie Massé, kreatorka zapachu, który można określić jako drzewno–aromatyczną.

Foto: Materiały prasowe

W nucie głowy pojawiają się grejpfrut i szałwia muszkatołowa, w nucie serca, oprócz wspomnianej choinki kanadyjskiej i jodły balsamicznej, także mirt. Z kolei w nucie głębi znajdziemy paczulę czy orcanox, jeden z głównych składników zapachowych ambry.

Champaca

„Dla tego zapachu stworzyłam interpretację połączenia smaków, jakie czujemy podczas jedzenia pralinek. Interesująca wydała mi się gra kontrastów między pysznymi nutami orzecha laskowego a zmysłowością niezwykle rzadkiego kwiatu magnolii Red Champaca, co pozwoliło uczynić tę oryginalną kompozycję nut dojrzałą i wyrafinowaną” – tłumaczy Cecile Matton, kreatorka tego zapachu.

Foto: Materiały prasowe

Wiodące nuty to w tym przypadku kwiat cytryny, wspomniana magnolia red champaca, a także orzechy laskowe, wanilia i heliotorp.

Sea Daffodil

Latem na śródziemnomorskich plażach można napotkać białe kwiaty wydzielające słodki zapach. Tak pachnie pankracjum nadmorskie. „Chciałam namalować zapachem obraz promenady nad Morzem Śródziemnym o zachodzie Słońca. Bryza jest lekko słona i świetlista dzięki nutom cytrusów, a jednocześnie bardzo komfortowa i otulająca. Moje myśli krążą wokół wspomnień spacerów po ciepłym piasku” – wyjaśnia Veronique Nyberg, kreatorka zapachu.

Foto: Materiały prasowe

W tym przypadku, oprócz wspomnianego pankracjum nadmorskiego, mamy też bergamotkę, jaśmin wielkolistny, jest też cyprys (z upcyklingu), wanilia z Madagaskaru czy cedr, także z upcyklingu. Całość tworzy kompozycję ambrową i drzewną, a jednocześnie morską. 

Ta limitowana i ekskluzywna seria zapachów Trussardi Le Vie di Milano Edizione Millesimata będzie numerowana: każdy egzemplarz zostanie spersonalizowany kolejnym numerem, co ma podkreślić wyjątkowy charakter tej kolekcji.

Całość kolekcji zapachów dostępna będzie tylko w sklepie internetowym sieci perfumerii Douglas, oraz w warszawskim salonie marki w centrum handlowym Arkadia.

Minimalizm to jeden z tych trendów, które mają charakter ponadczasowy i świetnie znoszą upływ czasu. „Less is more” było i jest jedną z lepszych zasad nie tylko w świecie mody czy wzornictwa. To uniwersalna zasada, której hołdują mistrzowie projektowania na całym świecie.  

W taki sposób do sprawy podeszli twórcy flakonów nowych zapachów sygnowanego marką domu mody Trussardi. Postawili na minimalistyczną biel. Powstały opakowania niezwykle eleganckie, wręcz luksusowe, a zarazem unikatowe – co podkreśla symbol włoskiej marki, głowa charta, która stała się znakiem rozpoznawczym domu mody Trussardi.

Pozostało 84% artykułu
Kosmetyki
Regeneracja skóry po lecie pełnym słońca. Od czego zacząć?
Kosmetyki
Nowa strategia marki Avon. Współpraca z najpopularniejszą drogerią w Polsce
Kosmetyki
Rabanne Million Gold For Her: kwiatowa rewolucja i połysk złota
Kosmetyki
Rabanne Beauty wchodzi do Polski. Pionierska siła marki i innowacyjne formuły
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Kosmetyki
Nadchodzi nowy „efekt szminki”. Co kupujemy, by osłodzić sobie czas kryzysu?