Reklama

Banderas The Icon Eau de Parfum. Nowa definicja kobiecego sukcesu

Klasyka połączona z nowoczesnością, siła i delikatność w jednym – tak opisać można wodę perfumowaną The Icon, nowość od marki Banderas. Jakich nut doszukamy się w tym zapachu?

Publikacja: 20.12.2023 16:39

Banderas The Icon Eau de Parfum. Nowa definicja kobiecego sukcesu

Foto: Materiały prasowe

Mówi się, że perfumy to druga skóra człowieka. I nic dziwnego – „noszony” przez nas zapach to element naszego wizerunku. Dopełniać on może nasz styl i sporo mówić o naszym charakterze, ale także podkreślać osobowość oraz dodawać nam pewności siebie.

Na ostatnią z tych kwestii stawia marka Benderas. Oto nowość – woda perfumowana The Icon. Jakie nuty zapachowe kryją się w eleganckim flakonie?

Czytaj więcej

Kosmetyki jak kolekcjonerskie dzieła sztuki. Nowe zjawisko zmienia rynek

The Icon. Jak pachnie nowy zapach marki Banderas dla kobiet? 

Kim jest współczesna kobieta sukcesu i co ją definiuje? Jakie cechy powinna mieć i jak chciałaby być postrzegana? Z pewnością istotne są odwaga, wolność, autentyczność naturalność czy entuzjazm. Właśnie tak współczesne kobiety sukcesu widzą twórcy wody perfumowanej Banderas The Icon dla kobiet.  

Foto: Materiały prasowe

Reklama
Reklama

Nowy produkt marki Banderas, The Icon Eau de Parfum For Women, to orientalno-kwiatowe perfumy dla kobiet. Twórcom zapachu The Icon przyświecało zachęcenie kobiet do tego, by były bardziej odważne na co dzień, a także – by czuły się bardziej swobodne.

Elegancki flakon The Icon przypomina kwiat i sam w sobie jest pięknym przedmiotem, który ozdobi łazienkę czy toaletkę. Wewnątrz zamknięta została kompozycja zapachowa, o której wyrazistości decydują nuty kwiatowe i owocowe.

Foto: Materiały prasowe

The Icon na początku przykuwa uwagę nutami bergamotki oraz czarnej porzeczki, jest także gruszka i mandarynka. Później pojawia się jaśmin i kwiaty pomarańczy oraz lawenda, frezja i róża. Całość uzupełniają głębokie i ciepłe nuty wanilii oraz piżma, które zapadają w pamięć i przywołują na myśl egzotykę. Całość wieńczy też fasola tonka i drzewo sandałowe.

Kosmetyki
Boss Bottled Beyond. Dwa mocne akordy i gra kontrastów
Kosmetyki
Słynny dom mody po stu latach kończy z modą. Zostają perfumy i kosmetyki
Kosmetyki
Biznesowa porażka Kate Moss. Jej marka kosmetyczna znika z rynku po trzech latach
Kosmetyki
Koniec „efektu szminki”? Zmienia się trend, który rządził branżą luksusową
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Kosmetyki
Bondi Sands: Naturalny efekt opalenizny. Sekret słynnej australijskiej marki
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama