Paco Rabanne był człowiekiem, który nie bał się łamać reguł gry. Tak było nie tylko w świecie mody, w której był rewolucjonistą, ale też w świecie zapachów. Słynny projektant pokazał odwagę, gdy kilkanaście lat temu zaprezentował odważny produkt – zapach 1 Million.
12 lat temu na rynek trafiła jego kobieca wersja, Lady Million. Przez kilkanaście lat ten zapach był wymyślany i interpretowany na nowo wiele razy, a w każdej odsłonie zaskakiwał odważną definicją kobiecości.
W tym roku ta historia ma swój ciąg dalszy za sprawą kolejnej wersji tego produktu – czyli Lady Million Royal.
Jego autorkami są światowej sławy specjalistki: Anne Flipo i Domitille Michalon-Bertier. Ich kreacja to świeży i soczysty granat i wyraźny kwiatowy bukiet w sercu zapachu. W nutach głębi z kolei pojawia się cashmeran, unikatowa molekuła, zarazem drzewna, ambrowa i piżmowa.
Uwagę zwraca nie tylko sam zapach, ale też opakowanie, w którym się znalazł. Flakon został unowocześniony, wciąż przypomina diament, ale kwiatowe elementy dodają mu jeszcze więcej elegancji.