Pod koniec maja 2022 roku finał miała sprawa sądowa między aktorem Johnnym Deppem a jego byłą żoną, Amber Heard. To był jeden z najgłośniejszych procesów ostatnich lat. Trwająca niemal dwa miesiące batalia sądowa, którą śledzili ludzie na całym świecie, ujawniła fakty, które nie stawiały w dobrym świetle ani jednej, ani drugiej strony procesu. Choć sąd wydał wyrok na korzyść Johnny’ego Deppa, nie ma wątpliwości, że sprawa nadszarpnęła wizerunek aktora.
Wydawać się mogło, że marki – przede wszystkim te luksusowe – unikają współpracy ze sprawiającymi kłopoty gwiazdami. Nic bardziej mylnego. Choć Johnny Depp od problemów nie stroni, wciąż może liczyć na zaufanie firm, z którymi współpracuje od lat.
Johnny Depp nadal twarzą Dior Sauvage. Rekordowy kontrakt
Dior Sauvage to najlepiej sprzedające się męskie perfumy na świecie. Od 2015 roku twarzą Sauvage jest Johnny Depp. Gdy rozpoczynał współpracę z Diorem, był gwiazdorem znanym wówczas z niezwykle popularnej (i świetnie przyjętej) serii filmów o piratach z Karaibów.
Czytaj więcej
Estetyczny maksymalizm rozlewa się coraz szerzej. W 2022 roku świat perfum zdominował zaskakujący trend – coraz chętniej sięgamy po zapachy mocne, ciężkie i mroczne. Jak wygląda czołówka najbardziej poszukiwanych perfum 2022 roku?
Gdy Amber Heard wysunęła przeciwko Deppowi oskarżenia o przemoc domową, Dior zawiesił publikację kampanii reklamowej z udziałem aktora, ale słynna marka nigdy nie ogłosiła, że Depp przestanie być jej „twarzą”. Najwyraźniej uznano – mimo ryzyka – że świetna sprzedaż Dior Sauvage to w dużej zasługa popularności Deppa. Po zakończeniu procesu Dior wrócił do współpracy, a reklamy Sauvage znów pojawiły się w mediach.