Certina przyzwyczaiła miłośników zegarków do tego, że jeśli chodzi o niezawodne zegarki nurkowe wysokiej jakości, na tę szwajcarską markę można liczyć. Do sporej już rodziny „diverów” z logo Certiny, dołączył kolejny model. Tym razem dostaliśmy nową wersję jednego z najbardziej znanych modeli szwajcarskiej marki, DS Super PH500M. Jakie nowości pojawiły się w tym zegarku?

Materiały prasowe

Do tej pory w klasie wodoszczelności wynoszącej 500 metrów Szwajcarzy mieli tylko jeden model: DS Super PH500M Special Edition z charakterystyczną pomarańczową tarczą. Teraz do tej rodziny dołącza kolejny zegarek w dużo bardziej stonowanej kolorystycznie wersji. 

Czytaj też: Certina DS Action Diver 38 mm: zegarek od mokrej roboty

Na pierwszy rzut oka widać przede wszystkim zmienioną tarczę – zamiast koloru pomarańczowego mam czerń, na której bardzo wyraźnie odcinają się pokryte SuperLumi-Novą duże indeksy, a także czytelne wskazówki.

Na godzinie 3 umieszczono okienko datownika, na 12 i 6 – logo oraz oznaczenie modelu. Poza tym tarcza, przykryta szafirowym szkiełkiem z antyrefleksem, zachowuje minimalistyczną oszczędność, co docenią z pewnością nurkowie, dla których liczy się przede wszystkim użyteczność zegarka. Całość uzupełnie solidny i dość masywny bezel jednokierunkowy.

Materiały prasowe

Koperta Certiny Super DS PH500M ma średnicę 43 milimetrów. Skrywa mechanizm automatyczny Powermatic 80.611 z 80-godzinną rezerwą chodu, wyposażony w antymagnetyczną sprężynę włosową, która wykazuje większą odporność na działanie pola magnetycznego, niebezpiecznego dla zegarków mechanicznych. Co ważne, zegarek wykonano w zgodzie z normą ISO 6425, która jasno definiuje parametry niezbędne w przypadku zegarka nurkowego.

Na koniec jeszcze jedna ważna rzecz, która decyduje o wyjątkowości tego zegarka. Paski do nowego modelu Super DS PH500M wykonano z innowacyjnego materiału #tide ocean material® wykonanego z przetworzonego plastiku wyłowionego z mórz i oceanów. To nie przypadek – Certina od lat angażuje się w ochronę morskiej fauny i flory, jako marka wspiera między innymi organizację Sea Turtle Conservancy zajmującą się ochroną żółwi morskich.

Autopromocja
Nowość!

Trzy dostępy do treści rp.pl w ramach jednej prenumeraty

ZAMÓW TERAZ