Zara, hiszpański potentat na rynku odzieżowym, znalazł pomysł na przyciągnięcie klientów i klientek. Hiszpańska marka przygotowała internetowe przewodniki turystyczne po sześciu miastach na całym świecie, które mają ułatwić odkrywanie najciekawszych miejsc w znanych metropoliach. Na liście znalazły się też miasta z Europy. Poradniki towarzyszy wprowadzonej niedawno nowej usłudze, która ułatwia robienie zakupów podczas podróży.
Przewodniki turystyczne Zary. Sześć miast z całego świata
Wiele marek odzieżowych na różne sposoby stara się wzbogacić i ułatwić swoim klientom tak zwane doświadczenie zakupowe. Marki powiększają obszar swojego działania otwierając kawiarnie czy restauracje (Mango, Zara), tworząc kolekcje przedmiotów do domu (Zara, H&M) lub wprowadzając nowe usługi.
Zara, która należy do hiszpańskiego koncernu odzieżowego Inditex, w ostatnich latach stara się budować wizerunek marki nie tylko odzieżowej, ale lifestyle’owej. Najnowszym przedsięwzięciem jest projekt Zara Travel, którego częścią są wspomniane poradniki turystyczne.
Czytaj więcej
Koncern H&M Group wprowadza w życie to, co jakiś czas temu zapowiadał. Zmiany dotyczą trzech mare...
Przewodniki powstały we współpracy ze znanymi osobami działającymi w branży mody, między innymi dziennikarką Tish Weinstock czy Michelem Gaubertem – DJ-em, który zajmuje się produkcją muzyki na potrzeby pokazów mody. Te i inne osoby napisały krótkie artykuły na temat poszczególnych miast.