Szwedzki koncern H&M Group zafundował przemianę jednej z marek należących do jego portfolio. Butiki Weekday, bo o tej marce mowa, zaczęły funkcjonować jako sklepy multibrandowe. W ofercie znajdą się m.in. nowe i używane ubrania innych marek należących do szwedzkiego koncernu.
Weekday: nowe oblicze marki należącej do H&M
W portfolio koncernu H&M Group znajduje się kilka marek: reprezentujące wyższą półkę cenową COS, & Other Stories i Arket, młodzieżowe Cheap Monday, Monki i Weekday – oraz oczywiście najważniejsza, H&M. Na przestrzeni ostatnich kilku lat szwedzki gigant branży odzieżowej wprowadzał rozmaite zmiany mające pomóc znaleźć właściwe miejsce dla swoich marek na szybko zmieniającym się rynku.
H&M Group w 2023 roku zapowiadał, że sprzedaż wyrobów marek Cheap Monday i Monki będzie odbywać się pod parasolem Weekday. Szwedzki koncern ogłosił właśnie, że ten plan się został wprowadzony w życie. Weekday, który przez ponad 25 lat funkcjonował jako samodzielna marka odzieżowa, zmieni nieco charakter – sklepy stacjonarne oraz sklep internetowy marki będą odtąd oferować także produkty Cheap Monday i Monki.
Czytaj więcej
Europejska marka odzieżowa nie wytrzymała ostrej rywalizacji na rynku odzieżowym. Próby rozwiązan...
Oprócz tego, w sklepach i na internetowej platformie Weekday będzie można kupić też ubrania z drugiej ręki. Mają też pojawiać się ekskluzywne kolekcje limitowane.