W ciągu zaledwie kilkunastu dni od premiery serial „Squid Game” stał się globalnym numerem jeden na Netfliksie. Na fali mody na koreańską popkulturę, decyzja francuskiego giganta mody wydaje się więc strzałem w dziesiątkę. To jednak nie jest wielkie zaskoczenie: globalnymi ambasadorami Louis Vuitton są także członkowie koreańskiej supergrupy BTS. Skąd decyzja Francuzów o tym, by postawić tak mocno na koreańską popkulturę?
Kim jest Ho-Yeon Jung?
Wszyscy mówią teraz o „Squid Game”. Ten dystopijny serial koreański w niezwykle krótkim czasie zdobył szaloną popularność na całym świecie, mówi się też, że to czarny koń w rywalizacji o nagrodę Emmy.
Czytaj więcej
Kimchi, bibimbap czy ramdon podbijają świat. Szlak dla koreańskiej kuchni przetarły najpierw globalna inwazja muzyki k-pop, potem „opery mydlane” z Korei Południowej, a na koniec – Oscarowy film „Parasite”.
Na fali popularności serialu marka Louis Vuitton zdecydowała się nawiązać współpracę z aktorką grającą jedną z głównych ról w serialu.
Kim jest dwudziestosiedmioletnia Ho-Yeon Jung? Zaczynała jako modelka. Dzięki swojej wyrazistej osobowości i urodzie z czasem trafiła do pięćdziesiątki światowych top modelek serwisu Models.com.