Reklama
Rozwiń

Wystawa zamiast wybiegów. Tydzień mody w Paryżu w nowej formule

Na przygotowanej przez serwis Highsnobiety wystawie „Not in Paris” zaprezentują się m.in. Hermes, Rick Owens i Dior.

Publikacja: 30.06.2020 08:05

Fot: Highsnobiety / Julien Tell

Fot: Highsnobiety / Julien Tell

Foto: Fot: Highsnobiety / Julien Tell

Gdyby nie pandemia, w tym tygodniu wystartowałaby męska edycja Paris Fashion Week 2020. Jego organizacja w tradycyjnym formacie, podobnie jak inne zaplanowane na najbliższe tygodnie imprezy masowe okazała się jednak niemożliwa. Do listy pomysłów na nowy format pokazu, który pogodziłby potrzeby projektantów i odbiorców, dołączyła wystawa serwisu Highsnobiety.

Archiwa i moda po pandemii

Zamiast zacinających streamingów wystawa „Not in Paris” oferuje sporą dawkę materiałów o najciekawszych projektach marek, artystów i twórców. Do „celebracji kreatywności w czasach interakcji na odległość” dołączył m.in. polski fotograf Piotr Niepsuj.

Podobnie jak w przypadku archiwów Glastonbury, udostępnionych w tym tygodniu w zastępstwie prawdziwego festiwalu, w przypadku „Not in Paris” mamy do czynienia zarówno z materiałami sięgającymi w przeszłość, jak i zupełnie nowymi kolekcjami. Część z nich – jak w przypadku gwiezdnego pokazu marki Soulland – powstałą już w czasie pandemii.

Not in Paris – jacy twórcy zaprezentują się na wystawie?

Wśród odsłon zaprezentowanych do tej pory znalazły się m.in futurystyczne interpretacje afrykańskich tradycji marki Daily Paper z Amsterdamu, wystawę prac Raymonda Pettibona, nowy pomysł na wykorzystanie torebki Fendi czy krótkometrażowy film Ricka Owensa, poświęcony jego włoskiemu atelier Owenscorp.

W kolejnych dniach na wystawie pojawią się też efekty współpracy Highsnobiety z innymi markami i twórcami, takimi jak Bottega Veneta, Dior, Moncler, Hiroshi Fujiwara, Hermes czy Thom Browne. Pełny program wraz z poszczególnymi odsłonami wystawy znajduje się na stronie „Not in Paris”.

Gdyby nie pandemia, w tym tygodniu wystartowałaby męska edycja Paris Fashion Week 2020. Jego organizacja w tradycyjnym formacie, podobnie jak inne zaplanowane na najbliższe tygodnie imprezy masowe okazała się jednak niemożliwa. Do listy pomysłów na nowy format pokazu, który pogodziłby potrzeby projektantów i odbiorców, dołączyła wystawa serwisu Highsnobiety.

Archiwa i moda po pandemii

Moda
Jonathan Anderson w nowej roli. Debiutancka kolekcja dla domu mody Dior
Moda
Rośnie nowa potęga na rynku odzieżowym. Zara i H&M mają konkurentów
Moda
Anna Wintour odchodzi z „Vogue'a”. Kierowała magazynem przez 37 lat
Moda
Ta branża w rok straciła 50 milionów klientów. Jest za drogo i nudno
Moda
Labubu powiększa imperium. Chiński gigant chce podbić rynek nowym produktem