Aktualizacja: 13.03.2025 02:08 Publikacja: 30.01.2020 14:02
Czy ubranie może chłodzić podczas upałów? Grupa naukowców stworzyła innowacyjną tkaninę chłodzącą. Jest ona w stanie znacząco obniżyć odczuwalną temperaturę w trakcie upałów w mieście.
Pierpaolo Piccioli przez lata był twarzą, sercem i mózgiem domu mody Valentino. To on, jako dyrektor kreatywny Valentino, uratował tę firmę. Teraz odchodzi. „Spędziłem w tej firmie 25 lat, żyłem z ludźmi, z którymi tkaliśmy tę piękną historię – moją i naszą” – ogłosił Piccioli.
Analitycy e-commerce zwracają uwagę na falę nowego typu oszustw popełnianych przez klientów i klientki kupujących online. Na czym polega zjawisko „przyjaznych oszustw”?
Gdy się pojawiła, dorośli byli zgorszeni, a konkurencja wróżyła firmie Mattel plajtę. Mimo to Barbie stała się ikoną popkultury, o czym świadczy zainteresowanie filmem Grety Gerwig. Jak powstała Barbie, jedna z najbardziej znanych zabawek na świecie?
Potencjał energetyki wiatrowej na Pomorzu Zachodnim to główny temat zbliżającego się Forum Ekologicznego, które odbędzie się pierwszego dnia wiosny (21.03.2025 r.) w Szczecinie.
Koronacja to epokowe wydarzenie w historii Wielkiej Brytanii. Istnieją ścisłe reguły dotyczące tego, co goście mogą założyć na uroczystości koronacyjne, jednak Karol III zmienił te zasady. Sam też pokazuje, że bliska jest mu filozofia „less waste”.
Marka Recman prezentuje nową kolekcję wiosna-lato 2025 pod hasłem Essential Living. Kampania, która ją promuje, podkreśla harmonię między modą a codziennym życiem.
Marki luksusowe od pewnego czasu borykają się ze spowolnieniem na rynku. Inaczej wygląda sytuacja w przypadku marek odzieżowych, które produkują dla szerokiego grona odbiorców. Najnowszy raport hiszpańskiego giganta Mango to kolejny dowód na to, że potentaci radzą sobie znakomicie.
Sukces w młodym wieku może być destrukcyjny. Okres dorastania należy przeznaczyć na eksperymentowanie – taką opinię Anna Wintour przedstawiła w jednym z wywiadów. Jak uzasadniła swój pogląd i co o takim podejściu sądzi psycholog?
Po kilku latach dynamicznego wzrostu i dobrych wyników, koncern Lanvin Group kontrolowany przez Chińczyków zanotował duże straty – wynika z wstępnych danych za rok 2024 przedstawiony przez koncern, do którego należy kilka znanych europejskich marek luksusowych, w tym najstarszy francuski dom mody.
Pokolenie Z dyktuje nowe warunki działania w wielu obszarach życia społecznego i biznesowego. Młodzi wyznaczają trendy, które po prostu trzeba uwzględniać, aby zyskać ich uwagę jako klientów. Właśnie okazało się, że zetki nie rozpoznają działających od lat polskich marek z branży mody.
Z H&M współpracowały najbardziej znane domy mody, wystarczy wymienić takie marki jak Balmain, Versace, Stella McCartney czy Comme des Garçons. Tej wiosny kolekcję dla szwedzkiego giganta zaprezentuje polska projektantka Magda Butrym. To pierwsza tego typu współpraca polskiego projektanta czy projektantki z H&M.
Dwa i pół roku temu wydawało się to niewykonalne, ale udało się – Adidas sprzedał ostatnią parę butów marki Yeezy rapera Kanye'ego Westa. W ten sposób niemiecki koncern ostatecznie pożegnał się z projektem, który przez długi czas przynosił ogromne pieniądze, by następnie nieoczekiwanie stać się potężnym kamieniem u szyi.
W kampaniach znanych marek odzieżowych zazwyczaj pojawiają się znane modelki albo aktorki. Sportsmenki biorą w nich udział znacznie rzadziej. W tym gronie znalazła się Angelika Wątor, czołowa polska szablistka, która właśnie została bohaterką kampanii reklamowej amerykańskiej marki Guess.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas