Dlaczego wózeczki na zakupy zrobione przez Zarę to taki hit?

Hermes? Louis Vuitton? Chanel? Nie. Właśnie tak wygląda „it-bag” na miarę 2020 roku

Publikacja: 29.10.2020 00:11

Fot: Zara

Fot: Zara

Foto: Fot: Zara

Mimo zamykania sklepów i ograniczeń towarzyszących ich otwarciu w czasie pandemii, torby na zakupy to jedno z najbardziej pożądanych akcesoriów ostatnich miesięcy.

Marki takie jak Tiffany przygotowały nawet luksusowe wersje swoich sklepowych torebek, a serwis Input opisał niedawno nowy, powszechny proceder, polegający na kupowaniu… pustych toreb pochodzących z butików znanych marek. Później pojawiają się one na zdjęciach influencerów, co ma świadczyć o ich wystawnym stylu życia. Z tego zainteresowania skorzystała Zara, a efekt przeszedł najśmielsze oczekiwania.

Wózek zakupowy dla seniorów w wersji przygotowanej przez Zarę: hit jesieni

Hiszpański gigant w kwestii torebek postawił na „babciny szyk” (jak określił ten nowy styl irlandzki serwis Evoke.ie). Uzupełniane o wózek torby na zakupy zostały przygotowane w dwóch wersjach kolorystycznych – szarej i khaki.

Choć na pierwszy rzut oka widać, że funkcjonalność była dla projektantów ważniejsza od estetyki, torby zostały entuzjastycznie przyjęte przez klientów marki i zniknęły z hiszpańskich sklepów w ciągu 24 godzin.

Czytaj też: Styl Chandlera z serialu „Przyjaciele” to trend tej jesieni

Poliestrowa torba zaopatrzona w kółka, po sukcesie w Hiszpanii. podbija też kolejne rynki europejskie. Od kilku dni można ją kupić w Wielkiej Brytanii, a także w Polsce (za 249 zł). W cytowanych przez dziennik „Daily Mail” opiniach z mediów społecznościowych pojawiają się głosy, że „babciny szyk” to jeden z przejawów mody covidowej.

W końcu gdy supermarkety i niewielkie sklepy osiedlowe pozostają jednymi z niewielu miejsc, do których można wyjść z domu, zakupowy wózek do każdej stylizacji pasuje lepiej, niż jakakolwiek inna it-bag.

Mimo zamykania sklepów i ograniczeń towarzyszących ich otwarciu w czasie pandemii, torby na zakupy to jedno z najbardziej pożądanych akcesoriów ostatnich miesięcy.

Marki takie jak Tiffany przygotowały nawet luksusowe wersje swoich sklepowych torebek, a serwis Input opisał niedawno nowy, powszechny proceder, polegający na kupowaniu… pustych toreb pochodzących z butików znanych marek. Później pojawiają się one na zdjęciach influencerów, co ma świadczyć o ich wystawnym stylu życia. Z tego zainteresowania skorzystała Zara, a efekt przeszedł najśmielsze oczekiwania.

Styl
Pierpaolo Piccioli odchodzi z Valentino. To on uratował słynny włoski dom mody
Styl
Rośnie fala „przyjaznych oszustw” w e-sklepach. To problem przed Black Friday
Styl
Barbara M. Roberts, czyli Barbie. Kto wymyślił najsłynniejszą lalkę świata?
Styl
Jak się ubrać na koronację króla? Karol III zmienia wielowiekowe zasady
Styl
„Rośliny niezłomne”. Chwasty gwiazdami słynnej wystawy ogrodniczej w Londynie