Raport The RealReal, giganta internetowego handlu produktami luksusowymi z drugiej ręki przynosi wiele zaskakujących informacji, ale jedna rzecz jest zdecydowanie najciekawsza – drugą najbardziej obecnie poszukiwaną marką biżuterii na świecie jest „No logo” – czyli ozdoby niemarkowe. Tego typu produkty wyprzedzają w zestawieniu The RealReal biżuterię najsłynniejszych marek, takich jak Louis Vuitton czy Hermes.
Jeżeli biżuteria, to bez marki
The RealReal to amerykański gigant sprzedaży z drugiej ręki. Firma regularnie publikuje raporty dotyczące rynku wtórnego odzieży i produktów luksusowych. Najnowszy podsumowuje zachowania zakupowe ponad 23 milionów swoich klientów z całego świata.
Czytaj więcej
Lepszego prezentu urodzinowego francuska marka Louis Vuitton nie mogła sobie wymarzyć. Firma, której założyciel urodził się dokładnie 200 temu, jest najbardziej wartościową marką luksusową na świecie. To nie koniec dobrych wiadomości dla Francji, która w świecie luksusu jest mocarstwem.
Analiza danych pozwala wyłowić sporo ciekawych trendów, ale jeden wyróżnia się w sposób szczególny. Chodzi o biżuterię. Popularność najsłynniejszych światowych marek nie może być zaskoczeniem, jednak uwagę przykuwa wysoka pozycja specyficznej kategorii biżuterii.
W pierwszej piątce marek, które w pierwszej połowie 2021 roku cieszyły się największym zainteresowaniem wśród milionów klientów na całym świecie, znalazły się: Chanel (miejsce 1.), Louis Vuitton (3.), Gucci (4.) i Hermès (5.).