Co najchętniej oglądają młodzi ludzie w social mediach? Okazuje się, że niekoniecznie relaksujące filmiki typu ASMR, porady dotyczące makijażu czy relacje z podróży. Uwagę wielu przedstawicieli i przedstawicielek generacji Z pochłaniają bowiem lekcje Excela, których w mediach społecznościowych przybywa w błyskawicznym tempie. Udzielają ich doświadczeni eksperci, a ich popularność zaczyna dorównywać wielu influencerom i influencerkom.
Generacja Z uczy się Excela. Na TikToku
Popularny program Excel firmy Microsoft to dla wielu wciąż czarna magia, a jego biegła obsługa przysparza często kłopotów. Zupełnie inaczej myślą przedstawiciele generacji Z, którzy zdają sobie sprawę, że bez znajomości tego programu trudno będzie im zdobyć dobrą pracę – zwłaszcza w korporacjach.
Nową obsesją wielu młodych ludzi jest oglądanie lekcji Excela, których najwięcej można znaleźć na TikToku. Rośnie liczba influencerów publikujących w social mediach wskazówki i porady dotyczące obsługi arkusza kalkulacyjnego, który spędza sen z powiek niejednemu pracownikowi administracyjnemu czy menedżerowi.
Czytaj więcej
Nowe marki wypierają gigantów na rynku odzieży sportowej. Najbardziej pożądanymi butami na świecie okazał się produkt będący owocem współpracy hiszpańskiego domu mody Loewe – ulubionej marki pokolenia Z – z firmą On Running, sponsorem Igi Świątek.
Nauczyciele i nauczycielki Excela z TikToka zyskują coraz większą popularność. Niektórzy zdążyli zebrać wielotysięczne grono obserwatorów, którego mogą im zazdrościć influencerzy.