Działająca od ponad 70 lat La Perla to jedna z najstarszych włoskich marek bieliźniarskich. Przez kilka ostatnich lat luksusowa marka, którą dobrze znają również klientki z Polski, zmagała się z poważnymi problemami finansowymi, a jej przyszłość stanęła pod znakiem zapytania. Wygląda jednak na to, że ryzyko upadku się oddala – a to dzięki amerykańskiemu przedsiębiorcy, który zdecydował się kupić La Perlę.
Włoska marka La Perla o krok od upadku
Luksusowa włoska marka bieliźniarska La Perla od ponad 70 lat jest jednym z czołowych towarów eksportowych Włoch. Luksusowe komplety bieliźniane od dekad cieszyły się popularnością wśród gwiazd.
Jednak od ponad dekady La Perla pogrążała się w coraz większym kryzysie, z którego nie byli w stanie wydobyć jej kolejni właściciele. Doszły do tego skomplikowane problemy natury prawnej.
Czytaj więcej
Koncern H&M Group wprowadza w życie to, co jakiś czas temu zapowiadał. Zmiany dotyczą trzech mare...
W ratowanie jednej z najbardziej znanych włoskich marek zaangażował się rząd w Rzymie. Po miesiącach poszukiwań odpowiedniego inwestora, który zapewni płynność funkcjonowania La Perli, wybór włoskiego ministerstwa ds. przedsiębiorczości i inicjatywy Made in Italy padł na firmę Luxury Holding LLC, którą kieruje miliarder Peter Kern, były prezes amerykańskiej firmy technologicznej Expedia.