Afound należy do szwedzkiej firmy H&M Group, właściciela popularnej marki odzieżowej H&M, a także między innymi COS, Monki czy & Other Stories. Zarząd szwedzkiego giganta ogłosił właśnie zamknięcie internetowego outletu, sześć lat po jego otwarciu. Jaki jest powód takiej decyzji?
H&M Group zamyka swój outlet Afound
Koncern H&M Group stworzył swój outlet Afound w 2018 roku. Początkowo marka obejmowała sklepy stacjonarne, z czasem sprzedaż skoncentrowała się wyłącznie na outlecie internetowym.
W ofercie sklepu znajdują się produkty z poprzednich i aktualnych kolekcji zarówno marek należących do szwedzkiego koncernu, jak i wielu innych. Ceny wyrobów bywają nawet o 70 procent niższe od regularnych.
Czytaj więcej
Klienci kupują więcej dopasowanych ubrań, marki odzieżowe odchodzą od oversize’u. Coraz częściej słychać głosy, że branża mody wkracza w erę Ozempiku. Kolekcje na sezon jesienny mają być potwierdzeniem tej zmiany. Czy możemy już mówić o „modzie ozempikowej”?
Na Afound można kupić nie tylko ubrania, ale również kosmetyki i przedmioty wyposażenia wnętrz. W gronie zewnętrznych marek ze średniej i wyższej półki obecnych w szwedzkim outlecie znajdują się między innymi Adidas, Puma, Levi’s, Gucci, Burberry, Calvin Klein, UGG, Max Factor, Clinique, Boucheron i wiele innych.