Słynna brytyjska marka w tarapatach. Przegrała z modą na „cichy luksus”?

„Cichy luksus”, trend, który zawładnął branżą mody w ostatnich kilkunastu miesiącach, wielu markom pozwolił zwiększyć sprzedaż. Okazuje się jednak, że są takie, które przegrały z trendem „quiet luxury”.

Publikacja: 20.05.2024 11:20

Symbolem Burberry jest rycerz na koniu trzymający w dłoni proporzec, na którym widnieje łacińskie sł

Symbolem Burberry jest rycerz na koniu trzymający w dłoni proporzec, na którym widnieje łacińskie słowo Prorsum, co należy tłumaczyć jako „Naprzód”.

Foto: Jason Alden: Bloomberg Finance LP

Licząca ponad 150 lat historii marka Burberry to jeden z najsłynniejszych towarów eksportowych Wielkiej Brytanii. Od dekad to też marka charakterystyczna dla brytyjskiego stylu. Niestety, Burberry przeżywa obecnie trudny okres.

Burberry: legendarna brytyjska marka

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Moda
Labubu powiększa imperium. Chiński gigant chce podbić rynek nowym produktem
Moda
Najczęściej podrabiane marki luksusowe. Lider rankingu ma poważny problem
Moda
H&M stawia na nową markę premium. Sklep w luksusowym domu towarowym
Moda
Słynna włoska marka uratowana przed likwidacją. Pomoc od miliardera z USA
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Moda
Nowy raport o branży mody. Gigant odzieżowy okazał się bezkonkurencyjny