Słynna brytyjska marka w tarapatach. Przegrała z modą na „cichy luksus”?

„Cichy luksus”, trend, który zawładnął branżą mody w ostatnich kilkunastu miesiącach, wielu markom pozwolił zwiększyć sprzedaż. Okazuje się jednak, że są takie, które przegrały z trendem „quiet luxury”.

Publikacja: 20.05.2024 11:20

Symbolem Burberry jest rycerz na koniu trzymający w dłoni proporzec, na którym widnieje łacińskie sł

Symbolem Burberry jest rycerz na koniu trzymający w dłoni proporzec, na którym widnieje łacińskie słowo Prorsum, co należy tłumaczyć jako „Naprzód”.

Foto: Jason Alden: Bloomberg Finance LP

Licząca ponad 150 lat historii marka Burberry to jeden z najsłynniejszych towarów eksportowych Wielkiej Brytanii. Od dekad to też marka charakterystyczna dla brytyjskiego stylu. Niestety, Burberry przeżywa obecnie trudny okres.

Burberry: legendarna brytyjska marka

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Moda
Jedna z najstarszych marek odzieżowych w Europie przetrwa? Jest oferta ratunkowa
Moda
Prestiżowa porażka włoskiego giganta branży mody. Przegrana w sporze o nazwę
Moda
Ulubiona marka Elżbiety II w tarapatach. Cięcie kosztów i masowe zwolnienia
Moda
Nowy projekt edukacyjny giganta branży luksusowej. Darmowe kursy i certyfikaty
Moda
Słynna marka odzieżowa zaczyna rewolucję. Nowy rodzaj bawełny może zmienić rynek