Słynna brytyjska marka w tarapatach. Przegrała z modą na „cichy luksus”?

„Cichy luksus”, trend, który zawładnął branżą mody w ostatnich kilkunastu miesiącach, wielu markom pozwolił zwiększyć sprzedaż. Okazuje się jednak, że są takie, które przegrały z trendem „quiet luxury”.

Publikacja: 20.05.2024 11:20

Symbolem Burberry jest rycerz na koniu trzymający w dłoni proporzec, na którym widnieje łacińskie sł

Symbolem Burberry jest rycerz na koniu trzymający w dłoni proporzec, na którym widnieje łacińskie słowo Prorsum, co należy tłumaczyć jako „Naprzód”.

Foto: Jason Alden: Bloomberg Finance LP

Licząca ponad 150 lat historii marka Burberry to jeden z najsłynniejszych towarów eksportowych Wielkiej Brytanii. Od dekad to też marka charakterystyczna dla brytyjskiego stylu. Niestety, Burberry przeżywa obecnie trudny okres.

Burberry: legendarna brytyjska marka

Pozostało 94% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Moda
Branża luksusowa odkryła nową „żyłę złota”. Na tym rynku nie ma kryzysu
Moda
Prezes słynnego domu mody krytykuje branżę luksusową. „Zdradziliśmy klientów”
Moda
Ulubiona marka Elżbiety II w kryzysie. Co zostało z potęgi brytyjskiego stylu?
Moda
„Cicha logomania” podbija branżę mody. To nowy symbol statusu i zamożności
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Moda
Słynny producent butów wchodzi do Chin. Koniec sporu trwającego ćwierć wieku