Reklama

Słynna brytyjska marka w tarapatach. Przegrała z modą na „cichy luksus”?

„Cichy luksus”, trend, który zawładnął branżą mody w ostatnich kilkunastu miesiącach, wielu markom pozwolił zwiększyć sprzedaż. Okazuje się jednak, że są takie, które przegrały z trendem „quiet luxury”.

Publikacja: 20.05.2024 11:20

Symbolem Burberry jest rycerz na koniu trzymający w dłoni proporzec, na którym widnieje łacińskie sł

Symbolem Burberry jest rycerz na koniu trzymający w dłoni proporzec, na którym widnieje łacińskie słowo Prorsum, co należy tłumaczyć jako „Naprzód”.

Foto: Jason Alden: Bloomberg Finance LP

Licząca ponad 150 lat historii marka Burberry to jeden z najsłynniejszych towarów eksportowych Wielkiej Brytanii. Od dekad to też marka charakterystyczna dla brytyjskiego stylu. Niestety, Burberry przeżywa obecnie trudny okres.

Burberry: legendarna brytyjska marka

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Moda
Nowy trend w modzie tego sezonu: nadchodzi era wielkiej miniaturyzacji
Moda
Ruszył flagowy butik domu mody Dior. W środku moda, sztuka – oraz spa
Moda
„Cichy luksus” w odwrocie. Marka włoskiego arystokraty podbija świat
Moda
Rekordowy wynik króla „dostępnego luksusu”. Kluczem do sukcesu była podwyżka cen
Moda
Ulubiona marka pokolenia Z zamyka część sklepów. Cel: podbój segmentu premium
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama