Lidl ma nową ofertę na święta. Będzie wypożyczać swetry świąteczne

Lidl przed tegorocznymi świętami postanowił zaproponować klientom w Wielkiej Brytanii nietypową usługę – mogą oni wypożyczyć sweter świąteczny, zamiast go kupować.

Publikacja: 27.11.2023 12:18

Swetry powstały we współpracy z  By Rotation – firmą, do której należy popularna na Wyspach aplikacj

Swetry powstały we współpracy z By Rotation – firmą, do której należy popularna na Wyspach aplikacja służąca do wypożyczania odzieży.

Foto: LIDL UK

Lidl znany jest z tego, że lubi zaskakiwać swoich klientów pomysłowymi akcjami promocyjnymi. W Polsce świetnie przyjęła się aplikacja Lidl+ zawierająca rozmaite oferty specjalne dla klientów.

W Wielkiej Brytanii niemiecka sieć sklepów też radzi sobie bardzo dobrze i wyprzedza konkurencję pod względem pomysłowości akcji promocyjnych. Najnowsza akcja jest potwierdzeniem tego trendu.

Lidl wypożycza swetry świąteczne

Od kilku lat swetry świąteczne goszczą w sklepach przed świętami. To trend, który przyszedł do nas z USA i Europy zachodniej, ale całkiem dobrze się zadomowił. Używamy ich przez kilkanaście dni w grudniu, najczęściej przy okazji przedświątecznych spotkań firmowych czy towarzyskich. Przez kolejnych 11 miesięcy leżą w szafach. 

Brytyjski oddział sieci sklepów Lidl ma w tym roku ofertę dla tych, którzy nie chcą kupować swetrów z reniferem czy bałwanem. Przed świętami Brytyjczycy będą je wypożyczyć. Usługa spodoba się zapewne nie tylko konsumentom, ale organizacjom ekologicznym, które od lat podkreślają, że przemysł odzieżowy ma destrukcyjny i nieodwracalny wpływ na środowisko – uszczupla świat nieodnawialnych zasobów, emituje do atmosfery gazy cieplarniane oraz pochłania ogromne ilości wody i energii.

Czytaj więcej

Biżuteria w stylu księżnej Diany robi furorę. To efekt serialu „The Crown”

O akcji informuje brytyjski dziennik „The Guardian”.  Do 31 grudnia w brytyjskich sklepach Lidl będzie można wypożyczyć świąteczny sweter z logotypem Lidla . Za jeden dzień zapłacić trzeba jedynie 2 funty, jest jednak jeden warunek – minimalny okres wynajmu to trzy dni. Pieniądze, które pozyskane zostaną z wypożyczeń, w całości przekazane trafią do NSPCC – organizacji charytatywnej, która działa na rzecz ochrony dzieci w Wielkiej Brytanii.

Świąteczne swetry Lidla zostały uszyte z tkanin pochodzących z recyklingu. Wprowadzając nową usługę, Lidl nawiązał współpracę z By Rotation – firmą będącą właścicielem aplikacji do wypożyczania odzieży. „Ponieważ Boże Narodzenie to okres, kiedy zapotrzebowanie na odzież jednorazową gwałtownie rośnie, wypożyczenie świątecznego swetra w ramach świątecznych planów jest świetnym sposobem, by wywrzeć pozytywny wpływ na planetę, a także zaoszczędzić pieniądze” – mówi „Guardianowi” Eshita Kabra, założycielka i dyrektor generalna By Rotation. „Projektowanie i produkcja swetrów ze świątecznymi wzorami przy użyciu tekstyliów, było świetną zabawą. Ale świadomość, że będą one wypożyczane i noszone ponownie, cieszy jeszcze bardziej” – dodaje Lydia Bolton, projektantka, która stworzyła trzy swetry dla Lidla.

Lidl znany jest z tego, że lubi zaskakiwać swoich klientów pomysłowymi akcjami promocyjnymi. W Polsce świetnie przyjęła się aplikacja Lidl+ zawierająca rozmaite oferty specjalne dla klientów.

W Wielkiej Brytanii niemiecka sieć sklepów też radzi sobie bardzo dobrze i wyprzedza konkurencję pod względem pomysłowości akcji promocyjnych. Najnowsza akcja jest potwierdzeniem tego trendu.

Pozostało 88% artykułu
Moda
„Francuski Adidas” w tarapatach. Gigant wyciąga rękę po pomoc
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Moda
Ulubiona marka luksusowa pokolenia Z bije rekordy sprzedaży. Fenomen rynku mody
Moda
Pierwszy tego typu projekt Zary. Wspólna kolekcja ze znaną węgierską marką
Moda
Koniec walki Adidasa z Kanye Westem. „Nikt nie jest nikomu nic winien”
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Moda
Znana marka odzieżowa stawia na innowacyjne rozwiązanie. Kasy w przymierzalniach
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni