Nowa usługa Farfetcha naprawdę jest rewolucyjna. Wcześniej czegoś takiego nikt nie robił na rynku mody. Produkty dostępne w ramach preorderów na stronie sklepu, nie istnieją, do tego stopnia, że nawet modelki i modele reklamujący te produkty, „noszą” wirtualne ubrania, wygenerowane cyfrowo.
Farfetch: ubrania w przedsprzedaży jak bilety na koncert
Jak to działa w praktyce? Klient widzi w internetowym sklepie trójwymiarowy wizerunek produktu, który nałożono na zdjęcie modela lub modelki. Produktu jeszcze nie ma, powstanie, gdy ktoś go zamówi.
Czytaj więcej
Holding Exor, do którego należy marka Ferrari, ma ochotę na ekspansję. Po motoryzacji przyszła pora na luksusową modę, a także na ekskluzywne restauracje. O członku zarządu Exora, Andrei Agnellim, ostatnio jest głośno za sprawą piłkarskiej Superligi.
Gdy zamówienie zostanie złożone, rusza proces produkcji danej rzeczy. Kiedy produkt jest gotowy, Farfetch wysyła go do klienta. Cały proces może potrwać około cztery tygodnie od momentu złożenia zamówienia.
Na takiej właśnie zasadzie można zamówić ubrania lub akcesoria takich marek jak Balenciaga, Off-White, Oscar de la Renta, Dolce & Gabbana, Casablanca czy Nanushka. To marki, które dołączyły już do programu Farfetch, w przyszłości producentów będzie więcej.