Słynna brytyjska marka stworzyła kolekcję charytatywną dla lekarzy

Brytyjczycy dziękują w ten sposób pracownikom służby zdrowia. Coraz więcej marek wspiera brytyjskie NHS w walce z pandemią.

Publikacja: 29.04.2020 20:58

Sklep marki w Londynie/ Fot. Palace

Sklep marki w Londynie/ Fot. Palace

Foto: Sklep marki w Londynie/ Fot. Palace

Palace, jedna z najbardziej znanych marek świata jeśli chodzi o lukusowy streetwear, przygotował kolekcję kapsułową, z której zysk zostanie przekazany na rzecz brytyjskiej służby zdrowia. Kolekcja trafi do sprzedaży już 1 maja.

Tri-Ferg w hołdzie lekarzom i pielęgniarkom

W skład limitowanej kolekcji wejdą T-shirty, bluzy z kapturem i bluzy bez kaptura, typu crewneck. Każda z części garderoby tworzących kolekcję, będzie ozdobiona zmodyfikowanym logotypem marki Palace.

Słynny „Tri-Ferg”, zaprojektowany przez Fergusa Purcella, współpracującego też m.in. z Markiem Jacobsem i prowadzącego własną markę Aries, towarzyszy Palace od początku istnienia marki – czyli od 2009 roku.

Podobnie jak w przypadku Supreme, logotyp angielskiej firmy założonej przez skateboardzistę, Lva Tanju, stał się jednym z symboli wizerunkowego i sprzedażowego sukcesu streetwearu w ostatniej dekadzie.

W przypadku charytatywnej minikolekcji Palace z logotypu zniknie nazwa marki, a zastąpi ją niebieski napis National Health Security. Dochód ze sprzedaży trafi do NHS Charities Togheter, która zrzesza ponad 230 mniejszych organizacji i zajmuje się zapewnieniem niezbędnego wsparcia personelowi medycznemu i wolontariuszom.

Dumni ze służby zdrowia

Palace z nową kolekcją dołączy do brytyjskich marek, które oprócz produkcji fartuchów, maseczek i żeli dezynfekujących angażują się w działalność charytatywną poprzez sprzedaż swoich nowych produktów.

Tylko w ostatnich dniach nowe projekty stworzone w hołdzie służbom medycznym zaprezentowali producenci biżuterii (Missoma i Tada & Toy), luksusowe marki dla kobiet (Mint Velvet, Chinti & Parker), internetowy sklep Blacksmith, a także kolektyw didżejski (Origins Sound).

Palace, jedna z najbardziej znanych marek świata jeśli chodzi o lukusowy streetwear, przygotował kolekcję kapsułową, z której zysk zostanie przekazany na rzecz brytyjskiej służby zdrowia. Kolekcja trafi do sprzedaży już 1 maja.

Tri-Ferg w hołdzie lekarzom i pielęgniarkom

Pozostało jeszcze 83% artykułu
Moda
„Srebrni klienci” stają się potęgą. Nadzieja dla europejskich marek odzieżowych
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Moda
Właściciel Zary zmienia politykę. Przełomowa decyzja dla branży odzieżowej
Moda
Wiosenna premiera domu mody Chanel. Dwie gwiazdy w nowej kampanii
Moda
Powolny zmierzch ikony świata mody. Nadchodzi spadek sprzedaży o 70 procent
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Moda
Raport: mieszkańcy UE wyrzucają coraz więcej ubrań. Historyczny rekord
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście