Marc-Antoine Barrois Ganymede Extrait: zapach z kosmosu

Marki niszowe to fenomen ostatnich lat. Rosną błyskawiczne, choć kompozycje zapachowe, które tworzą, nie są dla wszystkich. Dla kogo jest Ganymede Extrait, najnowszy produkt francuskiej marki Marc-Antoine Barrois?

Publikacja: 11.07.2023 13:57

Marc-Antoine Barrois Ganymede Extrait.

Marc-Antoine Barrois Ganymede Extrait.

Foto: Materiały prasowe

W świecie winiarstwa enolodzy stali się gwiazdami: dzięki wiedzy, doświadczeniu i „szóstemu zmysłowi”, potrafią od podstaw stworzyć świetne wina w winnicach, do których zostali zaproszeni. Wykorzystują swój talent, by na podstawie terroir, a także wsłuchując się w oczekiwania właściciela winnicy, zaproponować wino innowacyjne i zaskakujące.

Podobną funkcję spełniają czołowi perfumiarze. Najważniejsi ludzie w tej branży to wolne elektrony –  tworzą niezwykłe kompozycje zapachowe, często nie dla gigantów branży, ale dla marek niszowych i luksusowych.

Ganymede Extrait: nowy zapach Marc-Antoine Barrois

Taką pozycję ma Quentin Bisch. Ten francuski perfumiarz uchodzi za jednego z najbardziej wpływowych ludzi w branży, w której nie brakuje wielkich indywidualności. Bisch ma za sobą współpracę z gigantami takimi jak Jean-Paul Gaultier czy Mugler, ale najbardziej znane są jego kreacje dla marek niszowych. 

Do nich zalicza się francuska marka Marc-Antoine Barrois. Jej twórcą jest utalentowany projektant, który ma w dorobku pracę między innymi dla domu mody Givenchy. Moda nie wystarczała Marc-Antoine'owi, chciał czegoś więcej. Przełomem było spotkanie z Quentinem Bischem. Efekt? Intrygująca kolekcja perfum sygnowana przez Marc-Antoine Barrois, która właśnie powiększyła się o nowy produkt.

Materiały prasowe

Zapachy sygnowane nazwiskiem Marc-Antoine'a nie należą do zwyczajnych. Takie prawo marek niszowych, mogą tworzyć produkty nie dla każdego, ale przez to nietuzinkowe.

Tak należy opisać zapachy B683, Encelade i Ganymede, są unikatowe i niszowe. Najnowsza premiera to Ganymede Extrait. Jaki to zapach? Drugi człon nazwy wskazuje, że czeka nas intensywne przeżycie. To jednak mało powiedziane. Ganymede Extrait jest wprost potężny. To zapach, obok którego nie da się przejść obojętnie – dosłownie.

Punktem wyjścia do opracowania tej potężnej formuły był zapach Ganymede, kreacja Marc-Antoine'a i Quentina Bischa z 2019 roku. Nazwa nawiązuje do Ganimedesa, największego księżyca w Układzie Słonecznym, krążącego wokół Jowisza. To niezwykle wyrazista i pełna charakteru kompozycja, w której dominują nuty mineralne i skórzane, przyprawowe, a także aromat kwiatu znanego jako kocanka. 

Ganymede Extrait jest pójściem dalej, ale nie o krok. To wręcz skok w świat niezwykle intensywnych i przyciągających nut, które stanowią o niezwykłej sile tego zapachu. Jest tu wspomniana kocanka, ale też – zioła, skóra, kadzidło i mirra. Dalej – mandarynka oraz akigaliwood, łączące nuty mineralne z drewnianymi.

Materiały prasowe

Całość ma ogromną siłę, określenie „Extrait” zapowiada, z czym możemy mieć do czynienia, ale niemal każdy przeżyje zaskoczenie, poznając moc tego zapachu.

Każdy – bo produkty sygnowane nazwiskiem Marc-Antoine'a przeznaczone są i dla kobiet, i dla mężczyzn. W ich przypadku nie sposób określić, dla której płci zostały stworzone. Są uniwersalne w najszerszym znaczeniu tego pojęcia.

Powstawanie niszowych marek perfumiarskich, takich jak Marc-Antoine Barrois, to trend obserwowany od dłuższego czasu. Ich siłą jest niezależność, odwaga i autentyczność, które zjednują im najbardziej wymagających klientów, szukających unikatowych zapachów.

Takich produktów próżno szukać w sieciowych sklepach. Trafiają do perfumerii niszowych, niepozornych miejsc, w których królują najbardziej intrygujące zapachy na świecie. W Polsce perfumerie niszowe są już od kilku lat. Najbardziej dynamicznie rozwija się Mood Scent Bar, który ma już kilka salonów w najważniejszych miastach w Polsce. I właśnie w Mood Scent Barze zapachy Marc-Antoine Barrois dostępne są na wyłączność.

Kosmetyki
Trussardi Le Vie di Milano Edizione Millesimata: marzenie o Mediolanie
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Kosmetyki
Wraca moda na najbardziej kontrowersyjne perfumy na świecie. „Migrena w sprayu”
Kosmetyki
Słynna marka kosmetyczna na zakręcie. Zarząd przymusowy i zamknięcia sklepów
Kosmetyki
Marina Abramović kotra Gwyneth Paltrow. Nowy projekt kontrowersyjnej artystki
Kosmetyki
Kłopoty słynnej marki luksusowej. Czy krem do twarzy może być „kwantowy”?