Aktualizacja: 02.01.2025 17:17 Publikacja: 25.11.2019 10:00
Foto: sukces.rp.pl
Foto: sukces.rp.pl
Foto: sukces.rp.pl
Foto: sukces.rp.pl
Foto: sukces.rp.pl
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: sukces.rp.pl
Czy da się przenieść odrobinę ducha włoskiego „dolce vita” do świata biżuterii? Nowa kolekcja polskiej marki Mokobelle pokazuje, że to możliwe.
Polskim przedsiębiorcom dostarcza nowoczesne rozwiązania finansowe, wyznacza standardy w branży leasingowej. Zaczęło się skromnie – od jednego aktu założycielskiego i sporych ambicji. Dziś PKO Leasing jest liderem polskiego rynku leasingowego, który napędza małe i duże biznesy. Jak wyglądało 25 drogi na szczyt?
W Botswanie wydobyto diament gigantycznych rozmiarów. Przedstawiciele koncernu Lucara chwalą się, że było to możliwe dzięki zastosowaniu nowatorskiej technologii.
Biżuteryjna marka Pandora ogłosiła nowy cele: firma chce osiągnąć parytet płci w firmie. Jeśli założonego celu nie uda się zrealizować do 2028 roku, firma sama się ukarze. Kara jest niebagatelna: chodzi o 2 miliony euro.
Pandora, największy na świecie producent biżuterii, podjął decyzję: będzie odtąd wytwarzać biżuterię z kruszców pochodzących z recyklingu. Ten krok ma zredukować emisję dwutlenku węgla w łańcuchu dostaw marki – informuje Reuters.
Nadchodzi nowy etap rozwoju całej gospodarki. Z siecią 5G nam wszystkim będzie żyło się lepiej i bezpieczniej – przekonuje Orange Polska.
Czesi to naród, który najintensywniej poszukuje biżuterii w internecie – wynika z raportu przygotowanego przez firmę WatchPilot. Tuż za nimi uplasowali się Polacy. Jakie marki biżuterii budzą największe zainteresowanie Europejczyków?
Bank Pekao S.A. wprowadza zmiany w aplikacji PeoPay, dostosowując ją do potrzeb klientów prowadzących działalność gospodarczą. Rozszerzenie opcji personalizacji oraz dodanie elementów, które odróżniają profil firmowy od indywidualnego, to kolejny krok w rozbudowie oferty skierowanej do przedsiębiorców.
Czy da się przenieść odrobinę ducha włoskiego „dolce vita” do świata biżuterii? Nowa kolekcja polskiej marki Mokobelle pokazuje, że to możliwe.
Włoski producent biżuterii i zegarków Bulgari otworzył pierwszy sklep w Polsce na placu Trzech Krzyży w Warszawie. Marka należy do koncernu LVMH, lidera światowego rynku towarów luksusowych.
Biżuteryjna marka Pandora ogłosiła nowy cele: firma chce osiągnąć parytet płci w firmie. Jeśli założonego celu nie uda się zrealizować do 2028 roku, firma sama się ukarze. Kara jest niebagatelna: chodzi o 2 miliony euro.
Pandora, największy na świecie producent biżuterii, podjął decyzję: będzie odtąd wytwarzać biżuterię z kruszców pochodzących z recyklingu. Ten krok ma zredukować emisję dwutlenku węgla w łańcuchu dostaw marki – informuje Reuters.
Czesi to naród, który najintensywniej poszukuje biżuterii w internecie – wynika z raportu przygotowanego przez firmę WatchPilot. Tuż za nimi uplasowali się Polacy. Jakie marki biżuterii budzą największe zainteresowanie Europejczyków?
Zbyt dużo warta biżuteria zaręczynowa może być złą wróżbą. Naukowcy cytowani przez CNN twierdzą, że zarówno drogi pierścionek, jak i wystawne wesele mogą zwiastować szybki rozwód.
Prawnicy ostrzegają przed firmami oferującymi konsumentom zakupy biżuterii z gwarancją odsprzedaży po wyższej cenie. Sprawa jest co mocno podejrzana.
Ceny surowca diamentowego, czyli surowego, nieoczyszczonego i nieoszlifowanego kamienia – spadły w 2023 r., ponieważ wielu konsumentów po pandemii unika kupowania towarów luksusowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas