Aktualizacja: 05.11.2024 01:40 Publikacja: 25.11.2019 10:00
Foto: sukces.rp.pl
sukces.rp.pl
sukces.rp.pl
sukces.rp.pl
sukces.rp.pl
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: sukces.rp.pl
W Botswanie wydobyto diament gigantycznych rozmiarów. Przedstawiciele koncernu Lucara chwalą się, że było to możliwe dzięki zastosowaniu nowatorskiej technologii.
Eksperci od handlu wskazują, że coraz popularniejszy wśród konsumentów w Polsce staje się trend kupowania z odroczonymi płatnościami.
Biżuteryjna marka Pandora ogłosiła nowy cele: firma chce osiągnąć parytet płci w firmie. Jeśli założonego celu nie uda się zrealizować do 2028 roku, firma sama się ukarze. Kara jest niebagatelna: chodzi o 2 miliony euro.
Pandora, największy na świecie producent biżuterii, podjął decyzję: będzie odtąd wytwarzać biżuterię z kruszców pochodzących z recyklingu. Ten krok ma zredukować emisję dwutlenku węgla w łańcuchu dostaw marki – informuje Reuters.
Najpierw zbierają inspiracje, które następnie przelewają na papier. Robią to tylko po to, aby już za chwilę biżuteryjne szkice zamienić w prawdziwe dzieła sztuki. Naturalne diamenty, ponadczasowe, lecz nie zawsze oczywiste wzornictwo oraz szlachetne rzemiosło to wspólne mianowniki biżuterii damskiej od ACLARI Diamonds. Projektanci z tej polskiej marki jubilerskiej są artystami i rzemieślnikami. Od przeszło 12 lat w to, co robią, wkładają całe serce. Jak sami podkreślają – każdy diament potrzebuje wyjątkowej oprawy.
Mobilna Sieć T-Mobile w Polsce w 2024 roku została uznana za najlepszą pod względem prędkości i niezawodności przez międzynarodową firmę Ookla.
Czesi to naród, który najintensywniej poszukuje biżuterii w internecie – wynika z raportu przygotowanego przez firmę WatchPilot. Tuż za nimi uplasowali się Polacy. Jakie marki biżuterii budzą największe zainteresowanie Europejczyków?
Włoski producent biżuterii i zegarków Bulgari otworzył pierwszy sklep w Polsce na placu Trzech Krzyży w Warszawie. Marka należy do koncernu LVMH, lidera światowego rynku towarów luksusowych.
Najpierw zbierają inspiracje, które następnie przelewają na papier. Robią to tylko po to, aby już za chwilę biżuteryjne szkice zamienić w prawdziwe dzieła sztuki. Naturalne diamenty, ponadczasowe, lecz nie zawsze oczywiste wzornictwo oraz szlachetne rzemiosło to wspólne mianowniki biżuterii damskiej od ACLARI Diamonds. Projektanci z tej polskiej marki jubilerskiej są artystami i rzemieślnikami. Od przeszło 12 lat w to, co robią, wkładają całe serce. Jak sami podkreślają – każdy diament potrzebuje wyjątkowej oprawy.
Biżuteryjna marka Pandora ogłosiła nowy cele: firma chce osiągnąć parytet płci w firmie. Jeśli założonego celu nie uda się zrealizować do 2028 roku, firma sama się ukarze. Kara jest niebagatelna: chodzi o 2 miliony euro.
Pandora, największy na świecie producent biżuterii, podjął decyzję: będzie odtąd wytwarzać biżuterię z kruszców pochodzących z recyklingu. Ten krok ma zredukować emisję dwutlenku węgla w łańcuchu dostaw marki – informuje Reuters.
Czesi to naród, który najintensywniej poszukuje biżuterii w internecie – wynika z raportu przygotowanego przez firmę WatchPilot. Tuż za nimi uplasowali się Polacy. Jakie marki biżuterii budzą największe zainteresowanie Europejczyków?
Zbyt dużo warta biżuteria zaręczynowa może być złą wróżbą. Naukowcy cytowani przez CNN twierdzą, że zarówno drogi pierścionek, jak i wystawne wesele mogą zwiastować szybki rozwód.
Prawnicy ostrzegają przed firmami oferującymi konsumentom zakupy biżuterii z gwarancją odsprzedaży po wyższej cenie. Sprawa jest co mocno podejrzana.
Ceny surowca diamentowego, czyli surowego, nieoczyszczonego i nieoszlifowanego kamienia – spadły w 2023 r., ponieważ wielu konsumentów po pandemii unika kupowania towarów luksusowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas