Hotele na całym świecie przystosowują się do rzeczywistości po pandemii. Wśród rozwiązań dominują nowe technologie, które pomogą w przestrzeganiu rygorystycznych standardów czystości. Goście hotelowi będą musieli się przygotować między innymi na puste recepcje i ograniczenie kontaktu z obsługą do mininum. Co jeszcze?
Czytaj też: Pływająca willa z Airbnb, czyli kwarantanna, której wszyscy potrzebujemy
Pokój bez przycisków
Kilka dni temu amerykańskie stowarzyszenie hoteli AHLA przedstawiło program Safe Stay, zawierający zalecenia dotyczące zapewnienia czystości w pokojach, zachowania dystansu między pracownikami i klientami oraz procedur dezynfekcji. Globalne sieci, jak Hilton czy Marriott, kilka tygodni wcześniej wprowadziły własne programy.
Hilton, oprócz współpracy z producentem płynu odkażającego Lysol, przygotował listę 10 kluczowych miejsc w pokojach, wymagających szczególnej uwagi podczas dezynfekcji – chodzi między innymi o gniazdka, kontrolery do sterowania klimatyzacją, a także włączniki światła.