Kampania reklamowa Louis Vuitton zatytułowana „Zwycięstwo to stan umysłu”, pojawiła się tuż przed rozpoczęciem tegorocznego mundialu w Katarze. Za obiektywem stanęła Annie Leibovitz, słynna amerykańska fotografka, niezwykle doświadczona w fotografowaniu gwiazd. Jej zdjęcia regularnie trafiają na okładki najbardziej znanych amerykańskich magazynów, takich jak „Vanity Fair” czy „Vogue”.
Annie Leibovitz wyróżnia między innymi mistrzowskie panowanie nad światłem. Nie inaczej jest tutaj – piłkarze toną w chłodnym, nieco niepokojącym półmroku, który tworzy klimat napięcia, wyczekiwania.
Najważniejsi są tu jednak oni – Leo Messi i Cristiano Ronaldo, od lat rywale w niepisanej walce korespondencyjnej którą toczą jako najwybitniejsi piłkarze swojego pokolenia. Ich rywalizacja ma korzenie w czasach, gdy Messi był podporą FC Barcelony, a Ronaldo – jednym z „Galacticos” z Madrytu.
Czytaj więcej
Giovanni Ferrero, spadkobierca fortuny twórcy włoskiego koncernu Ferrero, produkującego m.in. popularne „jajka niespodzianki”, znalazł się na 27. miejscu listy Bloomberg Billionaires' Index. Wyprzedził Marka Zuckerberga, twórcę Facebooka.