Chiara Ferragni to włoska influencerka modowa, kobieta biznesu, ulubienica nie tylko Włoszek, ale wielu kobiet na całym świecie. Na Instagramie obserwuje ją blisko 30 milionów osób. Ferragni zaliczyła jednak poważną wizerunkową wpadkę, co z pewnością odbije się zarówno na jej wizerunku, jak i portfelu.
Chiara Ferragni zaliczyła wpadkę wizerunkową. Reklamodawca rezygnuje
Chiara Ferragni to kobieta-instytucja i niemal odrębna gałąź włoskiej gospodarki. Pochodząca z Cremony Ferragni wybiła się na jedną ze współczesnych ikon mody, promując włoski styl w nowoczesnej odsłonie.
Z autorki założonego przez siebie w 2009 roku lifestyle’owego bloga „The Blonde Salad” Ferragni stała się partnerką dla największych marek z wielu branż, a także — kobietą biznesu. Chiara Ferragni prowadzi sygnowaną swoimi imieniem i nazwiskiem markę odzieżową i agencję marketingową TBS Crew, a jej blog stał się popularnym portalem o modzie, urodzie i stylu życia. Przede wszystkim jednak ma wielomilionową widownię w mediach społecznościowych.
Czytaj więcej
Znajdujący się na krakowskim Kazimierzu butikowy hotel Warszauer otrzymał cenne wyróżnienie. Wygrał w międzynarodowym konkursie Architecture MasterPrize Awards 2023. To kolejna prestiżowa nagroda dla tego hotelu.
Chiara Ferragni stworzyła jedno z najpotężniejszych imperiów w branży cyfrowej. W 2017 roku „Forbes” ogłosił ją najbardziej wpływową influencerką modową, nakręcono o niej film dokumentalny, a na temat jej kariery prowadzono nawet wykłady na Harvard Business School.