Nowa kolekcja marki Bytom wiosna-lato 2025: Marcin Dorociński w roli głównej

Marka Bytom świętuje 80-lecie. Najstarszy polski producent garniturów męskich właśnie zaprezentował jubileuszową kolekcję, a także kampanię promocyjną, w której główną rolę zagrał Marcin Dorociński, ambasador marki Bytom.

Publikacja: 04.03.2025 12:26

Marcin Dorociński został ambasadorem marki Bytom.

Marcin Dorociński został ambasadorem marki Bytom.

Foto: Materiały prasowe

Wśród polskich firm odzieżowych niewiele jest takich, które mogą równać się z Bytomiem – mówimy wszak o marce, która w tym roku świętuje 80-lecie istnienia. W świecie mody męskiej, w której tradycja i dziedzictwo mają ogromne znaczenie, taka długowieczność to ogromna siła. Bytom wie, jak ją wykorzystać.    

Tegoroczny jubileusz to okazja do zaprezentowania unikatowej kolekcji, która podkreśla dziedzictwo marki Bytom, a także – do zaprezentowania kolekcji na sezon wiosna-lato 2025. Tej premierze towarzyszy najnowsza kampania promocyjna, opatrzona hasłem „Celebrujemy ważne dla was chwile wspólnie”, która oddaje filozofię marki – męskość, braterstwo i ponadczasowy styl przekazywany z pokolenia na pokolenie. 

Bytom: Nowa kolekcja wiosna-lato 2025. Powrót do korzeni

Nowa kolekcja Bytomia na sezon wiosna-lato 2025 to ukłon w stronę tradycyjnego krawiectwa i mody formalnej, z której marka jest znana od dekad. Garnitur – symbol klasycznej elegancji i synonim stylowego mężczyzny – pozostaje kluczowym elementem kolekcji. Projektanci inspirowali się połączeniem angielskiego krawiectwa z włoską nonszalancją, niezmiennie dwoma najważniejszymi punktami odniesienia dla mody męskiej. Dominującymi tkaninami są materiały wysokiej jakości – wełna, kaszmir oraz skóra.

Czytaj więcej

Luksusowy butik na pustyni. Projekt artystów, którzy zaczął żyć własnym życiem

Kolorystyka kolekcji jest stonowana i nawiązuje do klasyki męskiej elegancji – dominują granaty, beże i błękity, uzupełnione szarościami. Uwagę przyciąga połączenie głębokiego brązu z granatem, które przywodzi na myśl klimat lat 50. i 60. XX wieku. Współczesny akcent wprowadzają z kolei odcienie groszkowej zieleni oraz khaki, które nadają stylizacjom wyrazistości i nowoczesności. Równie ważnym elementem kolekcji są wzory – powrót do klasycznych prążków, a także deseni takich jak jodełka czy krata windowpane, nadaje kolekcji ponadczasowego charakteru.

Foto: Materiały prasowe

„Bytom ma największe w Polsce, bo 80-letnie, doświadczenie w szyciu wysokiej jakości garniturów. Nasza tradycja jest źródłem szczególnej satysfakcji, podkreśla ponadczasowe krawiectwo oraz doskonałe zrozumienie potrzeb współczesnego mężczyzny” – mówi Agnieszka Korsak-Pospiszyl, dyrektorka marki Bytom.

Marcin Dorociński ambasadorem marki Bytom

Najnowsza kampania promująca nową kolekcję Bytom jest wyjątkowa, bo jest owocem współpracy z Marcinem Dorocińskim. W spocie promocyjnym aktor wciela się w rolę narratora i przewodnika, opowiadając historię młodej pary, której ślub staje się symbolem celebrowania najważniejszych chwil w życiu.

Foto: Materiały prasowe

Film promocyjny, w którym występuje Marcin Dorociński, niesie przesłanie, że prawdziwy styl to coś więcej niż ubiór – to także sposób przeżywania ważnych wydarzeń, dzielenia się nimi z bliskimi i doceniania wartości, które budują tożsamość współczesnego mężczyzny. W roli przewodnika po świecie męskiego stylu Dorociński wypada bardzo dobrze, bo łączy w sobie elegancję, męskość, dojrzałość i zarazem witalność. 

Wśród polskich firm odzieżowych niewiele jest takich, które mogą równać się z Bytomiem – mówimy wszak o marce, która w tym roku świętuje 80-lecie istnienia. W świecie mody męskiej, w której tradycja i dziedzictwo mają ogromne znaczenie, taka długowieczność to ogromna siła. Bytom wie, jak ją wykorzystać.    

Tegoroczny jubileusz to okazja do zaprezentowania unikatowej kolekcji, która podkreśla dziedzictwo marki Bytom, a także – do zaprezentowania kolekcji na sezon wiosna-lato 2025. Tej premierze towarzyszy najnowsza kampania promocyjna, opatrzona hasłem „Celebrujemy ważne dla was chwile wspólnie”, która oddaje filozofię marki – męskość, braterstwo i ponadczasowy styl przekazywany z pokolenia na pokolenie. 

Moda
„Nowa nostalgia” hitem wśród pokolenia Z. Ten trend to przewrót w świecie mody
Moda
Rekordowe wyniki potentata rynku mody. Pomogła kapryśna pogoda w Europie
Moda
Mercedes-Benz, Moncler i Nigo łączą siły. Projekt na styku mody i motoryzacji
Moda
Transakcja dekady na rynku marek luksusowych. Powstaje włoska potęga
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Moda
Gigant rynku dóbr luksusowych idzie na wojnę z podróbkami. Rywale na celowniku