Tacy europejscy giganci branży odzieżowej jak należąca do hiszpańskiego koncernu Inditex marka Zara czy szwedzka H&M zyskują w Europie kolejnych konkurentów z Dalekiego Wschodu. Już niebawem jednym z nich zostanie chińska marka Urban Revivo. Pod względem popularności i liczby sklepów w Chinach już udało jej się pobić wspomniane dwie marki – informuje serwis Nikkei Asia.
Urban Revivo: chiński gigant odzieżowy pokonał w Chinach Zarę i H&M
Chińskie marki odzieżowe nie mają jak dotąd najlepszej opinii w Europie. Szefostwo Urban Revivo chce jednak zawojować europejski rynek w nieco inny sposób – oferując produkty mogące konkurować z ofertą takich potentatów jak H&M czy Zara, a także tworząc niezwykle „instagramowe” salony sprzedaży.
Czytaj więcej
Pokaż, jakie skarpetki nosisz, a powiem ci, czy jesteś stary – przekonują przedstawiciele generac...
Właścicielem marki jest Urban Revivo jest koncern chiński Fashion Momentum Group. Sklepy Urban Revivo zaprojektowano tak, aby zachwycały klientów. Wyrafinowanemu designowi towarzyszą zaawansowane technologie, które personalizują i jedocześnie usprawniają proces zakupowy. Sklepy Urban Revivo znajdują się w najlepszych lokalizacjach w Pekinie, Szanghaju i w innych chińskich metropoliach.
Taka strategia okazała się przepisem na sukces marki w Chinach. Jak informuje w rozmowie z serwisem Nikkei Asia założyciel Urban Revivo i zarazem prezes Fashion Momentum Group Leo Li, aż 70 procent zakupów odbywa się w sklepach stacjonarnych Urban Revivo.