Tacy europejscy giganci branży odzieżowej jak należąca do hiszpańskiego koncernu Inditex marka Zara czy szwedzka H&M zyskują w Europie kolejnych konkurentów z Dalekiego Wschodu. Już niebawem jednym z nich zostanie chińska marka Urban Revivo. Pod względem popularności i liczby sklepów w Chinach już udało jej się pobić wspomniane dwie marki – informuje serwis Nikkei Asia.
Urban Revivo: chiński gigant odzieżowy pokonał w Chinach Zarę i H&M
Chińskie marki odzieżowe nie mają jak dotąd najlepszej opinii w Europie. Szefostwo Urban Revivo chce jednak zawojować europejski rynek w nieco inny sposób – oferując produkty mogące konkurować z ofertą takich potentatów jak H&M czy Zara, a także tworząc niezwykle „instagramowe” salony sprzedaży.
Czytaj więcej
Pokaż, jakie skarpetki nosisz, a powiem ci, czy jesteś stary – przekonują przedstawiciele generacji Z i drwią z milenialsów oraz ich wyborów skarpetkowych. Niepozorna część garderoby stała się punktem sporu dzielącym pokolenia.
Właścicielem marki jest Urban Revivo jest koncern chiński Fashion Momentum Group. Sklepy Urban Revivo zaprojektowano tak, aby zachwycały klientów. Wyrafinowanemu designowi towarzyszą zaawansowane technologie, które personalizują i jedocześnie usprawniają proces zakupowy. Sklepy Urban Revivo znajdują się w najlepszych lokalizacjach w Pekinie, Szanghaju i w innych chińskich metropoliach.
Taka strategia okazała się przepisem na sukces marki w Chinach. Jak informuje w rozmowie z serwisem Nikkei Asia założyciel Urban Revivo i zarazem prezes Fashion Momentum Group Leo Li, aż 70 procent zakupów odbywa się w sklepach stacjonarnych Urban Revivo.