Jak twierdzi rosyjski serwis branżowy retail.ru, rosyjscy przedstawiciele jednej ze spółek koreańskiego Samsunga – Samsung Fashion – chcą wprowadzić na rosyjski rynek dwie nowe marki odzieżowe: 8 seconds i Juun.J.
Media: Samsung chce w Rosji sprzedawać ubrania
Natalia Kermedczijewa, założycielka grupy CRE+Retail i przedstawicielka Samsung Fashion w Rosji, poinformowała podczas rosyjskiej konferencji Retail Tech, że pierwsze sklepy marki 8 seconds mają zostać otwarte w moskiewskich centrach handlowych w ciągu najbliższych dwóch lat. W ciągu pięciu lat w aż jedenastu rosyjskich miastach ma zostać uruchomionych łącznie 25 sklepów sieci – twierdzi serwis retail.ru, cytowany przez rosyjski oddział wiarygodnego międzynarodowego serwisu branżowego Fashion United.
8 Seconds porównać można do takich marek jak Uniqlo czy H&M – ubrania są nowoczesne, raczej proste i dość tanie. Partner, który zajmie się rozwojem marki w Rosji miałby zostać przedstawiony w najbliższym czasie.
Czytaj więcej
Trend borecore przeżywa renesans. To nazwa zjawiska, którego popularność zawdzięczamy bohaterom serialu „Sukcesja”, ale też takim postaciom jak Gwyneth Paltrow czy Bill Gates. Ten trend wykracza jednak poza sferę mody.
Druga z koreańskich marek, która miałaby pojawić się na rosyjskim rynku – Juun.J – jest z segmentu premium. Obecnie ma ona 181 sklepów na świecie, w tym 141 w Korei, głównie w znanych domach towarowych.