Czarna, minimalistyczna, bezszeryfowa czcionka i odświeżone serduszko — tak wygląda nowe logo Nowego Jorku. Zmieniła się też treść sloganu. Wielu twierdzi, że nowe logo nie zasługuje już na taką sympatię, jakim cieszyło się to dotychczasowe.
Logo Nowego Jorku przeszło lifting
T-shirty, torby, kubki i całe mnóstwo innych gadżetów z klasycznym logiem Wielkiego Jabłka trafiło już do sfery vintage. Z pewnością jednak nadal będą produkowane i będzie można je kupić w wielu nowojorskich sklepach z pamiątkami. Świat bowiem podzielił się właśnie na zagorzałych przeciwników nowego loga Wielkiego Jabłka oraz na tych, którym się ono podoba.
Czytaj więcej
Rynek fałszywych dóbr luksusowych doskonale prosperuje. Swój rozwój zawdzięcza po części młodym klientom i klientkom którzy, jak wynika z badań serwisu „Business of Fashion”, w kupowaniu podróbek często nie widzą niczego niewłaściwego.
Po 47 latach funkcjonowania dotychczasowego loga autorstwa Miltona Glasera „I Love NY” władze Nowego Jorku uznały, że czas zafundować mu odświeżenie. Co prawda internetowa kampania pod hasłem „We Love NYC” („Kochamy Nowy Jork”) ruszyła już ponad tydzień temu, jednak dopiero 21 marca nastąpiło oficjalne ogłoszenie nowego loga Nowego Jorku.