Drugi sezon głośnego i budzącego kontrowersje serialu „Euforia” produkcji HBO wzbudził ogromne zainteresowanie widzów, tak jak część pierwsza.
„Euforia”: wyglądać jak Maddy, Cassie i Rue
Rok 2022 zdecydowanie należy do niebanalnych stylizacji – takich jak te, które „zagrały” w serialu „Euforia”, który w Polsce można oglądać w HBO. Świadczą o tym chociażby statystyki z Google, gdzie czarna sukienka z wycięciami, którą miała na sobie Maddy w pierwszym odcinku, natychmiast zanotowała prawie 900-procentowy wzrost wyszukań.
Od początku emisji serialu inspiracji stylizacjami jego bohaterek szukało prawie 520 tysięcy ludzi rocznie. To nieco więcej niż w przypadku bohaterów „Peaky Blinders”, który zebrał nieco ponad 513 tysięcy wyszukań. Nawet bohaterki „Emily w Paryżu” nie mogą pochwalić się takim wynikiem (zebrały 265 tysięcy wyszukań rocznie).
Czytaj więcej
Mocny makijaż dawno nie był tak wyrazisty – i tak popularny. Komu zawdzięczamy niespodziewany renesans mocnego podkreślania oczu? Odpowiedź: Julii Fox i Kanye'mu Westowi, głośnej parze gwiazd, którą media ochrzciły mianem „Juliye”.
Jeszcze większą furorę robi makijaż bohaterek „Euforii”, który bardzo wyróżnia się na tle innych seriali. Inspiracji szuka prawie milion użytkowniczek rocznie, kompletnie deklasując takie seriale jak „Przyjaciele” (ponad pół miliona wyszukań) czy „Bridgertonowie (skromne 13 tysięcy).