H&M, gigant na rynku szybkiej mody, od lat buduje też swoją pozycję w segmencie dodatków do mieszkania. Marka H&M Home rozwija się niezależnie od modowego H&M, będąca próbą połączenia estetyki luksusowych elementów wyposażenia wnętrz z cenami, które będą do zaakceptowania przez masowego klienta.
Najnowsza autorska kolekcja mebli, po raz pierwszy limitowana i – jak przekonują twórcy – kolekcjonerska, to sygnał, że znana szwedzka marka myśli też o rynku produktów luksusowych.
Pierwsza limitowana kolekcja mebli i dodatków H&M
Choć H&M ma na koncie współprace z wieloma czołowymi domami mody (by wymienić Versace, Kenzo czy Balmain), to nadal jest to marka, która raczej nie kojarzy się z produktami z wyższej półki. Zwłaszcza jeżeli chodzi o akcesoria wyposażenia wnętrz.
H&M postawił na niewielką liczbę produktów oraz awangardowe formy. Kolekcję tworzy tylko 11 produktów, między innymi szezlong, przeźroczysta szklana lampa, misy i wazony z białego, czarnego i kobaltowego szkła w różnych rozmiarach, a także designerska pikowana narzuta.