Na nocleg w luksusowych hotelach sieci Aman pozwolić sobie tylko nieliczni. Firma, która w 20 krajach na całym świecie ma 32 hotele, słynie z przepychu, wybitnej architektury, prywatnych wysp, sympatii gwiazd Hollywood a także cen zaczynających się od 1500 dolarów za nocleg.
Janu: nowy pomysł na hotel
Janu, nowa marka firmy, do której należy też Aman, ma być adresowana do nieco szerszej grupy odbiorców. Według zapowiedzi jej prezesa Vladislava Doronina, pierwsze hotele Janu mają ruszyć w 2022 roku nad Zatoką Kotorską w Czarnogórze, a także w Tokio i w Al Ula w Arabii Saudyjskiej.
Janu ma stawiać na pogłębianie więzi między gośćmi. Będzie więc mniej kameralnie niż w hotelach Aman. Tam standardem jest, że pokoi jest nie więcej niż 55 – w Janu będzie ich około 150.
W porównaniu z Aman, w Janu znajdzie się też więcej przestrzeni do interakcji – przewidziano więcej miejsca na bary, jadalnie, salony czy wspólne tarasy wypoczynkowe.