Szukaj

Arkadiusz Sadowski: nasza rewolucja ma słodki smak!

W ciągu 12 lat od zakupu pierwszego ula stali się liderem polskiego pszczelarstwa. Osiągnięcie tego w jednej z najstarszych i najbardziej tradycyjnych dziedzin gospodarki wydawało się niemożliwe, a jednak okazuje się, że to właśnie nowicjusze pełni pasji byli w stanie prześcignąć budowane przez wiele pokoleń firmy.

Pasieki Rodziny Sadowskich to gospodarstwo, które liczy obecnie ponad 2000 uli, a 150 milionów pszczół ma tutaj bezpieczny i troskliwy dom. Niezwykłe miody podbiły serca Polaków, a słodki smak sukcesu dodaje założycielom energii i odwagi do dalszych działań. 

Jak to się zaczęło?

Historia Pasieki Rodziny Sadowskich nie sięga dalekich pokoleń, lecz jest to prawdziwa opowieść o tym, jak młodość, zapał i energię przekuć w prawdziwą rewolucję, liczoną w tysiącach uli i hektolitrach najwyższej jakości miodu. Firmę założył Arek Sadowski, który zafascynowany pszczelarstwem,  zakupił w 2010 roku pierwsze pięć uli. Do swojej działalności przekonał rodzinę i najbliższych przyjaciół. Dzięki ich wsparciu i pracy w ciągu kilku następnych lat rozwinęli pasiekę, stając się liderem branży w Polsce. 

„Wiedziałem, że aby stworzyć nową jakość, muszę być nie tylko najlepszym pszczelarzem, ale także zaoferować świetną markę, innowacyjny produkt i efektywny sposób obsługi klientów” – mówi Arkadiusz Sadowski.

W Polsce przed nami nie było firmy łączącej tradycyjne pszczelarstwo na dużą skalę z nowoczesnym podejściem do brandu i sprzedaży. W naszym przypadku to właśnie świetna jakość naturalnych miodów, kreatywny koncept i sprawny marketing zaowocowały prawdziwą rewolucją rzemieślniczą” – wspomina Arkadiusz Sadowski, współzałożyciel Pasiek.

Miody i tłoczone na zimno oleje z Pasieki Rodziny Sadowskich. Fot: materiały prasowe

Słodka rewolucja

To właśnie miody smakowe – z naturalnymi, liofilizowanymi dodatkami, zmieniły postrzeganie miodu jako produktu spożywczego. Stały się więcej niż tylko zdrowym i słodkim przysmakiem. Prawdziwy miód wielokwiatowy, wzbogacony malinami, cynamonem lub miętą awansował do kategorii unikalnych i pożądanych produktów kulinarnych. Naturalne i wiarygodne źródło ich pochodzenia, niecodzienne smaki oraz nieustannie rozszerzane portfolio oferowanych produktów sprawiły, że Pasieki Rodziny Sadowskich są symbolem rzemieślniczego przewrotu. 

Pasieki Rodziny Sadowskich. Fot: Iwona Jasińska

„Nasza rewolucja przebiegała dokładnie tak samo, jak zdarzyło się to z rynkiem craftowych piw czy kosmetyków z naturalnym składem. Schemat był prosty: stworzyliśmy nowy koncept, za którym stoi pomysł, jakość, rzetelność i niebanalny design, i podbiliśmy nim serca konsumentów, w szybkim tempie zwiększając skalę” – wyjaśnia Arkadiusz Sadowski i dodaje: „Co najważniejsze, rosnąc 500% rocznie nie zgubiliśmy naszej filozofii działania. Zachowaliśmy wszystkie walory lokalnego, prawdziwego pszczelarstwa. Jesteśmy dobrze zorganizowanym, rozwiniętym przedsiębiorstwem, lecz działanie w znacznie większym wymiarze nie wpłynęło na jakość ofertowanych produktów.”

Naturalnie niezwykłe produkty

Pasieki Rodziny Sadowskich to przede wszystkim naturalne, wysokiej jakości produkty pszczele, pozyskiwane w zgodzie z naturą i z poszanowaniem środowiska. Niezmiennie powodzeniem cieszą się doskonale znane i lubiane miody tradycyjne, jak lipowy, faceliowy,  wielokwiatowy czy rzepakowy, ale to właśnie miody z dodatkami podbiły serca konsumentów i sprawiły, że koszyk zakupów w sklepie internetowym powiększył się o nowe nabytki.

„Klienci naszego sklepu internetowego najchętniej łączą w swoim zamówieniach miody naturalne i ulubione warianty miodów smakowych. Są także otwarci na nowości, więc oprócz sprawdzonego miodu z maliną czy miodu z cynamonem, sięgają także po zupełnie nowe wersje, np. miód ze spiruliną czy miód z rokitnikiem” – podsumowuje Sadowski. 

Łącznie w sklepie online dostępnych jest do 7 rodzajów naturalnych miodów ( w zależności od sezonu)  oraz 16 pysznych, zaskakujących miodów smakowych. Od niedawna pod marką Manufaktura Rodziny Sadowskich można zaopatrzyć się w produkty z nowych kategorii zdrowej, naturalnej żywności, czyli kawy ziarniste jakości specialty oraz oleje tłoczone na zimno. Te ostatnie to niefiltrowane, nierafinowane, wytwarzane ręcznie w małych partiach z zachowaniem najwyższej staranności procesu i przy stałej kontroli jakości tłuszcze roślinne. Obecnie oferta obejmuje 9 rodzajów olejów, w tym te bardziej popularne jak rzepakowy czy lniany, a także te mniej znane: z ostropestu, z wiesiołka czy z czarnuszki. 

Razem możemy więcej

Siła marki Pasiek Rodziny Sadowskich tkwi w zaufaniu, jakim obdarzają je konsumenci. Dbając o najlepszą jakość produktów założyciele nie zapominają, jak ważne jest pielęgnowanie ideałów, które przyświecały im od początku. Troska o populację pszczół i ochrona środowiska to elementy wpisane w DNA marki. „Miodziarze” – bo tak o sobie mówią jej współzałożycie – każdego dnia opiekują się pszczołami, zapewniając im przyjazne warunki życia i dbając o ich dobrą kondycję. Stąd szczególny nacisk kładą na zachowania odpowiedzialne ekologicznie. W pasiekach nie stosują chemii ani antybiotyków, miód sprzedają wyłącznie w szklanych słoikach, które w wielu gospodarstwach domowych zyskują następnie drugie życie i są wielokrotnie wykorzystywane choćby do przechowywania przetworów,  a wszystkie produkty są wysyłane klientom w opakowaniach biodegradowalnych, bez użycia plastiku.

Zaproszeniem do wspólnej troski o środowisko są także saszetki z nasionami miododajnych roślin, które w okresie od kwietnia do czerwca dołączane są do indywidualnych zamówień w sklepie internetowym. Każdy może dzięki temu wysiać kwietną łąkę i w prosty sposób wesprzeć pszczoły i inne zapylacze. 

Pasieki Rodziny Sadowskich oferują także rozwiązania klientom korporacyjnym. Opierając je na koncepcie patronatu zachęcają firmy do wspólnego działania na rzecz zwiększenia populacji pszczół w wędrownych pasiekach oraz promocję profesjonalnego pszczelarstwa. Dzięki temu ochrona środowiska naturalnego może stać się elementem nowoczesnej strategii CSR, przyczyniając się w ten sposób do budowania wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie.

Materiał promocyjny

 

Zamknij
Zamknij