Aktualizacja: 11.07.2025 11:57 Publikacja: 16.09.2020 11:22
Foto: sukces.rp.pl
Foto: sukces.rp.pl
Foto: sukces.rp.pl
Foto: sukces.rp.pl
Otwarcie pierwszego stacjonarnego sklepu Modivo przyciągnęło tłumy gości. Wśród nich pojawili się między innymi Małgorzata Rozenek-Majdan, Antoni Królikowski, Piotr Stramowski czy Anna Mucha, a gospodarzem wieczoru był Olivier Janiak.
Jednak to nie goście byli głównymi bohaterami wydarzenia w warszawskiej Galerii Młociny. Najważniejszy był innowacyjny sposób sprzedaży mody. W Polsce nikt dotąd nie podchodził w tak nowoczesny sposób do sprzedaży ubrań.
Foto: sukces.rp.pl
Foto: sukces.rp.pl
Foto: sukces.rp.pl
W salonie Modivo nie ma wieszaków z ubraniami, ale rzeczy, które chcemy przymierzyć wybiera się za pomocą tabletu. Następnie otrzymujemy specjalny kod, a potem informację, w której przymierzalni czekają zamówione ubrania. To bardzo innowacyjny sposób połączenia mody z technologią i znak rozpoznawczy Modivo, która pokazuje, jak może wyglądać sklep przyszłości, oferujący klientom innowacyjne połączenie offline i online.
Pomysł na sklep narodził się na podstawie dwóch ważnych obserwacji – po pierwsze wielu klientów chce stworzyć w czasie zakupów total look, często zbudowany na produktach ulubionej marki lub kilku ulubionych marek.
Po drugie – klienci szukają wygody, w Modivo, w jednym miejscu znajdą dziesiątki tysięcy produktów od setek marek premium, sportowych i casualowych. Łącznie kilkadziesiąt tysięcy produktów od niemal 250 marek.
Foto: sukces.rp.pl
Foto: sukces.rp.pl
Foto: sukces.rp.pl
Foto: sukces.rp.pl
Nawet osoby, które nie czują się pewnie w zetknięciu z technologią, w Modivo poczują się swobodnie. Sklep zapewnia klientom usługę consierge, przeprowadzając klientów krok po kroku przez proces zakupowy, a pracownicy sklepu służą pomocą przy wyborze najlepszej stylizacji.
Materiał Promocyjny
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: sukces.rp.pl
Otwarcie pierwszego stacjonarnego sklepu Modivo przyciągnęło tłumy gości. Wśród nich pojawili się między innymi Małgorzata Rozenek-Majdan, Antoni Królikowski, Piotr Stramowski czy Anna Mucha, a gospodarzem wieczoru był Olivier Janiak.
Zapach zaprojektowany jak włoski garnitur szyty na miarę – czy to możliwe? Właśnie taką filozofię wyznaje słynna...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Pomówmy o depresji, chorobie, z którą nie da się wygrać w pojedynkę. Na depresję w Polsce choruje około półtora...
STUDIO teatrgaleria, jedna z najważniejszych warszawskich scen teatralnych, świętuje 50.urodziny. Najbliższe mie...
Czy preparat korygujący objawy starzenia się skóry może być tak skuteczny jak zabiegi medycyny estetycznej? Mark...
Klasyka, do tego modny streetwear oraz uniseksowe dresy z linii Casual Club: to propozycje marki Pako Lorente na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas