The Rolling Stones odwołali zaplanowany na tegoroczne wakacje finał rozpoczętej w 2017 trasy koncertowej „No Filter”, ale ostatnie miesiące nie były dla członków słynnego zespołu okresem przestoju. W kwietniu opublikowano „Living in a Ghost Town”, pierwszą od ośmiu lat premierową kompozycję, a we wrześniu w londyńskiej dzielnicy Soho ruszy pierwszy oficjalny butik Rolling Stones.
Butik Rolling Stones: co można kupić w sklepie Jaggera i Richardsa?
Sklep „RS No 9 Carnaby” został zaprojektowany i przygotowany dzięki współpracy zespołu z Bravado, należącą do Universal Music Group firmą specjalizującą się w merchandasingu. Jak mówi Mat Vlasic, dyrektor wykonawczy firmy, prace nad sklepem trwały od kilku lat.
W ofercie sklepu znajdą się całkowicie nowe projekty ubrań i akcesoriów, a także ekskluzywne kolaboracje ze znanymi projektantami i markami – na początku pojawią się między innymi płaszcze i kapelusze szwedzkiego Stutterheim, krzesła i szale przygotowane wspólnie z założonym przez Takahiro Miyashitę The Soloist czy zastawa szklana zaprojektowana przez projektantów z Baccarat.
Czytaj też: Berghain, słynny klub w Berlinie, to teraz galeria sztuki
Otwarciu sklepu Stonesów w Londynie towarzyszyć będzie wprowadzenie do palety kolorów Pantone oficjalnej barwy zespołu – „Stonesowskiej Czerwieni” (Stones Red), nawiązującej do ikonicznego logo The Rolling Stones. W tym kolorze będzie utrzymana również specjalna kolekcja, która pojawi się w sklepie Stonesów.