Gwiazda pop startuje z własną marką. Powstaną „ubrania chroniące przed 5G”

Ubrania chroniące przez falami 5G, a także bielizna zwiększająca płodność – takie produkty w swojej ofercie będzie mieć nowa brytyjska marka odzieżowa o nazwie Ohmni. Stoi za nią jedna z najbardziej znanych brytyjskich artystek, która kilka lat temu gościła na festiwalu Open'er w Polsce.

Publikacja: 26.06.2024 14:51

Ohmni, marka artystki znanej jako M.I.A., będzie oferować produkty wykonane z materiałów blokować, z

Ohmni, marka artystki znanej jako M.I.A., będzie oferować produkty wykonane z materiałów blokować, zdaniem artystki, promieniowanie sieci 5G.

Foto: Yvette de Wit Unsplash

M.I.A. – brytyjska wokalistka, kompozytorka, kreatorka mody i producentka, a także aktywistka społeczna – postanowiła spróbować swoich sił w branży mody. Brytyjka stworzyła własną markę o nazwie Ohmni. Produkty, które chce oferować M.I.A. będą powstawać z materiałów „blokujących przedostawanie się fal 5G do ciała człowieka”.

M.I.A. dołączyła do stale rosnącego grona gwiazd, które sygnują swoim nazwiskiem marki modowe lub sami zajęli się projektowaniem. Jednak marka artystki znanej pod pseudonimem M.I.A będzie zupełnie inna.

Czytaj więcej

Dobrze znana Polkom europejska marka odzieżowa wraca. Zmieni jednak nazwę

M.I.A. tworzy swoją markę odzieżową. Chce walczyć z promieniowaniem 5G

Ohmni – bo tak nazywać się ma firma wokalistki – tworzyć będzie produkty stworzone z materiałów, które mają blokować promieniowanie sieci 5G. Cel? „To zbroja współczesnego rycerza w dobie dzisiejszej wojny technologicznej” – czytamy w opisie projektu. 

W komunikacie prasowym marki odzieżowej Ohmni – która opisywana jest jako „ostatnia bariera w ochronie prywatności, autonomii i praw do ciała i danych” – przeczytać możemy między innymi, że w ofercie znajdą się produkty takie jak „bokserki”, które mają „blokować częstotliwości elektromagnetyczne” i „zwiększać płodność”. Marka Ohmni ma też w ofercie „kapelusz z folii aluminiowej”, który – jak czytamy – „odbija fale elektromagnetyczne, takie jak Wi-Fi i 5G, ze skutecznością ekranowania do 99,999 procent”. 

„Możesz być daleko od strefy działań wojennych, a jednak w 2024 roku nawet twój dom będzie cyfrowym polem bitwy. Ohmni powstało, by chronić i zapobiegać” – czytamy w opisie marki. „Jeśli zwolennicy teorii spiskowych się mylą, będziesz miał piękne ubrania wykonane z czystego srebra i metali szlachetnych. Ale jeśli mają rację, być może uratujesz przyszłość ludzkości. Witamy w Ohmni. Może być to genialne, a może też być to oszustwo” – podkreślono. 

M.I.A.: artystka słynąca z kontrowersyjnych wypowiedzi. Wokalistka krytykowała m.in. szczepionki

O swoim zamiarze stworzenia marki M.I.A. informowała już wcześniej w prowadzonym przez Alexa Jonesa – prawicowego promotora teorii spiskowych – programie Infowars. Jak wyjaśniła w nim artystka, linia jej ubrań „ma chronić użytkowników przed nanocząsteczkami”. Nie uzasadniła jednak, jak miałoby to funkcjonować.

Wokalistka M.I.A. znana jest z kontrowersyjnych wypowiedzi i działań. W 2022 roku zasugerowała między innymi, że "celebryci wciskający szczepionki" powinni ponieść karę jak Alex Jones, który wielokrotnie krytykowany i karany był przez amerykański system sprawiedliwości za to, że zarabiał na twierdzeniu, iż masakra w szkole, w której zabito 20 dzieci i sześcioro dorosłych, nie miała miejsca. Po swoich kontrowersyjnych wypowiedziach M.I.A. poinformowała między innymi, że nie weźmie udziału w ceremonii „GQ" Men of the Year Awards – specjalizujący się w modzie męskiej magazyn zerwał bowiem umowę z artystką. 

M.I.A. – brytyjska wokalistka, kompozytorka, kreatorka mody i producentka, a także aktywistka społeczna – postanowiła spróbować swoich sił w branży mody. Brytyjka stworzyła własną markę o nazwie Ohmni. Produkty, które chce oferować M.I.A. będą powstawać z materiałów „blokujących przedostawanie się fal 5G do ciała człowieka”.

M.I.A. dołączyła do stale rosnącego grona gwiazd, które sygnują swoim nazwiskiem marki modowe lub sami zajęli się projektowaniem. Jednak marka artystki znanej pod pseudonimem M.I.A będzie zupełnie inna.

Pozostało jeszcze 81% artykułu
Moda
„Srebrni klienci” stają się potęgą. Nadzieja dla europejskich marek odzieżowych
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Moda
Właściciel Zary zmienia politykę. Przełomowa decyzja dla branży odzieżowej
Moda
Wiosenna premiera domu mody Chanel. Dwie gwiazdy w nowej kampanii
Moda
Powolny zmierzch ikony świata mody. Nadchodzi spadek sprzedaży o 70 procent
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Moda
Raport: mieszkańcy UE wyrzucają coraz więcej ubrań. Historyczny rekord
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście