Włoska marka Moschino i jej były już dyrektor kreatywny Jeremy Scott ogłosili, że ich drogi się rozeszły. Projekty Scotta są odważne, teatralne i często kiczowate. To właśnie te cechy sprawiły, że styl Moschino za czasów Scotta trudno było pomylić z jakimkolwiek innym domem mody, a wyraziste projekty Amerykanina zdobyły serca młodego pokolenia klientów.
Moschino kończy współpracę z Jeremym Scottem
„Po dziesięciu latach ogłaszam, że odchodzę z Moschino. Cudownie było tworzyć projekty, które będą żyć wiecznie” — napisał wczoraj na swoim instagramowym profilu Jeremy Scott, który ostatnią dekadę spędził w jednym z najbardziej wyrazistych domów mody.
Czytaj więcej
Zara, marka hiszpańskiego koncernu Inditex, w 2022 roku poradziła sobie świetnie. Tego nie można powiedzieć o Massimo Dutti, marce znanej z ubrań dyskretnych, ale eleganckich. Czy kłopoty Massimo Dutti oznaczają, że znudziła nam się moda formalna?
Obydwie strony rozstały się raczej w przyjaźni. Massimo Ferretti, prezes posiadającego Moschino koncernu Aeffe, napisał w oficjalnym komunikacie: „Byłem szczęściarzem, mogąc pracować z taką kreatywną potęgą, jaką jest Jeremy Scott”.