MSCHF to amerykański kolektyw artystyczny, który zasłynął prowokacjami obnażającymi mechanizmy działania współczesnej mody i sztuki. Przygotowane przez MSCHF limitowane kolekcje obejmują m.in. 666 par kontrowersyjnych „butów Szatana”. Wykorzystując ludzką krew i model butów Nike Air Max 97 Amerykanie ściągnęli na siebie gniew Nike’a. Przedstawiciele tej firmy uznali, że taki projekt narusza wizerunek marki. Na tej głośnej akcji nie kończą się jednak pomysły kolektywu MSCHF. Grupa zaprezentowała właśnie kolejny „sprzedażowy happening”: kolekcję ubrań z nadrukowaną na nich ceną, za którą zostały kupione.
Czytaj też: Jak zarobić na dziele sztuki? Pociąć i sprzedać w kawałkach
W kolekcji „At All Cost” znalazły się bluzy, szorty i t-shirty. Poszczególne egzemplarze nie różnią się niczym poza ceną. Taką samą koszulkę można kupić za dolara, lub za 500 dolarów, a umieszczenie na ubraniu cen, ma pokazać, że współczesna moda nie opiera się na wspaniałym wzornictwie czy unikatowości produktu, a na ostentacyjnym luksusie i licytacji, kto wyda więcej.
Członkowie MSCHF zwracają też uwagę na to, co nadaje ubraniom wartość, przypominając, że wiele marek streetwearowych, sprzedających kolekcje za duże pieniądze, opiera swoje produkty na tanich produktach kanadyjskiej firmy odzieżowej Gildan. To producent prostych, pozbawionych nadruków t-shirtów czy bluz. Po dodaniu logotypu marki cena takiej koszulki może wzrosnąć nawet dwudziestokrotnie.